Skip to main content
Beantwoord

verbinding telefoon


Yvonne-Sylvia-1968

Het is al een paar keer voorgekomen dat een collega , waar ik het nummer gewoon van in mijn telefoon heb staan mij opbelde, dat haar telefoon een keer of 4 overgaat en dat ze dan te horen krijgt dat het door haar gebelde nummer niet in gebruik is ?

 

Verder merk ik zelf dat als ik iemand bel dat het dan ong 10/15 sec duurt voor de telefoon aan de andere kant over gaat .

 

Wat kan dit zijn ? 

 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@Yvonne-Sylvia-1968 dank voor het invullen van je profielgegevens! Er is vanuit onze kant nog niets veranderd, vandaar dat het nog steeds niet werkt. Houd wel rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur wegens de drukte. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden, alles staat goed ingesteld. Ik wil daarom een ticket voor je doorzetten richting onze netwerkspecialisten, zodat ze het dieper voor je kunnen onderzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende informatie toen het probleen zich voordeed: 

  • Tijdstip
  • Locatie 
  • Datum 
  • Het andere nummer 

Zodra ik die informatie van je heb ontvangen, ga ik het gelijk voor je doorzetten! 

Bekijk origineel

4 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Yvonne-Sylvia-1968 dat is een hele goede vraag! Krijg alleen deze collega dit bij jou te horen? Of hebben andere nummers dit ook? De oorzaak durf ik niet zo snel zeggen. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 
 

Graag kijk ik met je mee bij je abonnement of alles goed staat ingesteld vanuit onze kant. Echter, zie ik in je profiel dat de adresgegevens niet overeenkomen met wat er onder je nummer in ons systeem bekend is. Kun je de juiste postcode + huisnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 


Yvonne-Sylvia-1968

Als het goed is moeten mijn gegevens nu kloppen 

 


Yvonne-Sylvia-1968

Werkt nog steeds niet .

En voor zover ik weet alleen bij deze ene persoon. Op twee telefoons 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3714 reacties
  • Antwoord
  • 8 april 2025

Goedemiddag ​@Yvonne-Sylvia-1968 dank voor het invullen van je profielgegevens! Er is vanuit onze kant nog niets veranderd, vandaar dat het nog steeds niet werkt. Houd wel rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur wegens de drukte. We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, dat is wel zo eerlijk tegenover de rest Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie geen bijzonderheden, alles staat goed ingesteld. Ik wil daarom een ticket voor je doorzetten richting onze netwerkspecialisten, zodat ze het dieper voor je kunnen onderzoeken. Kun je mij een privébericht sturen met de volgende informatie toen het probleen zich voordeed: 

  • Tijdstip
  • Locatie 
  • Datum 
  • Het andere nummer 

Zodra ik die informatie van je heb ontvangen, ga ik het gelijk voor je doorzetten! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen