Skip to main content

Beste allen,

Ik ben sinds 2013 klant van T-mobile en ben er altijd erg tevreden mee geweest. Vooral het netwerk was eigenlijk tot nu toe altijd top. Ik heb sinds 3 maanden echter problemen met het verbinden van het mobiele netwerk met mijn telefoon. Hij doet het eigenlijk nergens tenzij ik 5g heb. Het gekke is dat het icoontje van de verbinding wel aangeeft dat hij verbonden is. Zowel voor 4g als H, alleen doet deze het dan niet. Ik heb al van alles geprobeerd door bijvoorbeeld mijn telefoon alleen op 4g/3g/2g te laten werken om te zien of dat het oplost. Of met de hand te verbinden met het odido netwerk. Het Odido netwerk staat er met de hand verbinden overigens wel altijd tussen. Ik ben eigenlijk een beetje het spoor bijster. Het enige wat ik nog kan proberen is mijn telefoon compleet resetten. De telefoon in kwestie is een Samsung Galaxy s21 ultra. Het is overigens ook sinds ik deze telefoon heb dat er verbindingsproblemen zijn. Ook al heeft deze aan het begin wel goed gewerkt. Dit is ook mijn eerste telefoon met 5g support. De simkaart die hierin zit is wel al extreem oud. Ik weet niet of dit iets van verschil met 5g ondersteuning kan maken?

Alvast bedankt voor de feedback of opmerkingen.

Hallo @neburpoots 

Dus op alle locaties in NL ervaar je dit probleem?

Heb je je simkaart al eens getest met een andere toestel? Je kan eventueel ook nog een vervangende simkaart aanvragen via je Odido account.

Hallo @neburpoots 

Heb je je simkaart al eens getest met een andere toestel? Je kan eventueel ook nog een vervangende simkaart aanvragen via je Odido account.

Heb de simkaart net in mijn oude toestel gedaan (samsung galaxy s9+) en deze deed het prima.

Hallo @neburpoots 

Heb de simkaart net in mijn oude toestel gedaan (samsung galaxy s9+) en deze deed het prima.

Heb nu mijn mobiele netwerk instellingen naar fabrieksinstellingen gezet. Ik zal morgen kijken of dit werkt. Ik kan het thuis niet testen want hier ik heb ik wel 5g. Indien het niet werkt zijn mijn laatste opties denk ik de hele telefoon resetten of een nieuwe simkaart aanvragen.

@neburpoots 

Het lijkt me dan een probleem met de S21 ultr aangezien je simkaart wel prima werkt in een andere telefoon.

Reageer