Hallo @LMvdBeek
Ik heb een Samsung Galaxy S24 Plus en ik ervaar geen enkele probleem. Indien je dit probleem alleen thuis of op het werk ervaart dan zou je hiervan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.
Test ook eens je simkaart in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw telefoon om te zien waar het probleem precies zit.
Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan, toen geen enkel probleem. Ik heb geen andere simkaart om het andersom uit te testen, maar aangezien het gewoon werkt met mijn simkaart in een andere telefoon, lijkt het aan mijn Samsung te liggen?
De dekking is geen probleem.
Tja, daarom voor je die kruistest uit. Je merkt daarmee dat het probleem niet in het mobiele netwerk zit. Je zou ook nog eens een andere sim/abonnement/nummer in je s24 kunnen proberen.
Juist, maar wat nu? Het probleem ligt niet aan mijn simkaart of de dekking. Dus dan is het mijn telefoon lijkt me. Ik heb hem pas net. Kan een medewerker van Odido me hier verder mee helpen?
Bij een kruistest probeer je ook een andere sim in jouw S24. Mocht het probleem daar ook mee optreden, dan is de conclusie juist dat het ook je telefoon ligt en kun je hem ter reparatie aanbieden.
Zoals ik al aangaf heb ik geen andere simkaart om dit uit te kunnen proberen. Ik zag dat Odido via de chatbot zelf ook alleen vraagt om te testen met een sim in een andere telefoon en niet andersom.
Ik zou graag willen dat een medewerker reageert, aangezien ik lastig kan bellen met dit toestel.
Ik snap de chatbot, maar een kruiswissel biedt je nog meer zekerheid dat het jouw toestel is wat defect is. Als je het toestel bij Odido hebt gekocht kun je ook even langs een winkel gaan voor een volledige kruistest.
Maar als je toestel defect is, dan kun je het toestel ter reparatie aanbieden. Als je hem bij Odido zelf gekocht hebt, dan staat hier hoe je dat moet doen.
Heb je hem via een ander bedrijf gekocht, dan kun je hen vragen hoe zij de reparaties laten verlopen.