Skip to main content
Beantwoord

Verbinden met Eufy via mobiele verbinding

• is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

Ik kan niet verbinden met mijn Eufy camera systeem via mijn mobiele verbinding. Via de wifi verbinding lukt het wel. 

Thuisnetwerk en zowel mijn abonnement als die van mijn vrouw zijn allemaal via Odido. 

Vind het best een kwalijke zaak aangezien mijn vrouw en ik dus beiden buiten de deur niet de camera's kunnen bekijken. 

Heb al andere Topics bekeken en vind onderstaande ook niet de oplossing maar een work around: 

1. Data uitschakelen
  2. App openen
  3. Data inschakelen
  4. Stream openen

Hoor graag hoe dit verholpen kan worden. 

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemiddag ​@Daan.p wat leuk dat je beschikt over de Eufy camera! Wel zo fijn als je buiten de deur ook de camera kunt bekijken.Ik heb even zitten zoeken en ben het volgende tegengekomen: 

Volg deze stappen om je beveiligingscamera van Eufy met je smartphone te verbinden:

• Installeer de speciale mobiele app voor je smartphone beveiligingscamera-systemen op je smartphone.
  • Meld je aan of log in op de app met je accountgegevens.
  • Volg de instructies op het scherm om je camera aan je account toe te voegen.
  • Zorg ervoor dat zowel je camera als je smartphone met hetzelfde Wi-Fi-netwerk zijn verbonden om de camera met je smartphone te koppelen.
  • Zodra de verbinding is gemaakt, kun je beginnen met het monitoren en bedienen van je beveiligingscamera vanaf je smartphone.

Zou je dat kunnen proberen? Ik weet niet hoe het precies werkt bij Eufy, maar ik beschik zelf over de Google home + Deurbel. Deze heb ik verbonden met het Wi-Fi netwerk bij mij Thuis (ook van Odido) en in de Google Home App gekoppeld. Er hoeft verder geen koppeling gemaakt te worden met mijn smartphone. In de Google Home app, kan ik buiten de deur precies zien we er allemaal bij mijn voordeur gebeurd. 

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

5 reacties

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 8 april 2025

Even als aanvullende informatie. 

Ik heb maak geen gebruik van Dual-Sim of een iPhone 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8
  • Moderator | Mobiel
  • 3767 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2025

Goedemiddag ​@Daan.p wat leuk dat je beschikt over de Eufy camera! Wel zo fijn als je buiten de deur ook de camera kunt bekijken.Ik heb even zitten zoeken en ben het volgende tegengekomen: 

Volg deze stappen om je beveiligingscamera van Eufy met je smartphone te verbinden:

• Installeer de speciale mobiele app voor je smartphone beveiligingscamera-systemen op je smartphone.
  • Meld je aan of log in op de app met je accountgegevens.
  • Volg de instructies op het scherm om je camera aan je account toe te voegen.
  • Zorg ervoor dat zowel je camera als je smartphone met hetzelfde Wi-Fi-netwerk zijn verbonden om de camera met je smartphone te koppelen.
  • Zodra de verbinding is gemaakt, kun je beginnen met het monitoren en bedienen van je beveiligingscamera vanaf je smartphone.

Zou je dat kunnen proberen? Ik weet niet hoe het precies werkt bij Eufy, maar ik beschik zelf over de Google home + Deurbel. Deze heb ik verbonden met het Wi-Fi netwerk bij mij Thuis (ook van Odido) en in de Google Home App gekoppeld. Er hoeft verder geen koppeling gemaakt te worden met mijn smartphone. In de Google Home app, kan ik buiten de deur precies zien we er allemaal bij mijn voordeur gebeurd. 

Ik hoor het graag van je! 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties
  • 10 april 2025

Hoi ​@Pharwin van Odido ,

Dit camerasysteem heb ik al 2 jaar gekoppeld met mijn mobiel. De telefoon is hierbij hetzelfde gebleven evenals het mobiele netwerk. 

Ik heb ook voor lange tijd wel toegang gehad tot de camera’s. Maar op sinds een aantal maanden werkt het slecht tot helemaal niet. 

Met mijn werkmobiel die via het KPN netwerk gaat heb ik d.m.v. een hotspot achterhaald dat het bij het netwerk van Odido lijkt te liggen. Via het KPN net heb ik direct toegang tot de camera’s. 

Ik denk dat er in de instellingen van de poorten vanuit Odido aanpassingen zijn gemaakt waardoor dit niet meer naar behoren werkt. 

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7973 reacties
  • 10 april 2025

Goedemorgen ​@Daan.p Heb je homebase 2 of 3? Is de Homebase verbonden met wifi of met kabel?

Heb je de Homebase al eens opnieuw ingesteld? Staat de Homebase vrij van de muur.

Ik had deze problemen ook met de Homebase 2, nu ik de 3 gebruik en de Homebase  aan de voorkant van ons huis staat werkt alles fantastisch camera's en sensoren alles werkt zelfs als ik in een andere stad ben. De app verwijderen en/of de opslag leeg maken kan ook helpen.

Stuur Eufy een mail ze helpen je vaak erg goed.

Succes

• is een King Poster
  • 84 reacties
  • 10 april 2025

Welke beveilig heb je aan staan op je wifi. Bedoel dan wpa 2 of wpa 3 bij de laatste werkt het niet zo soepel.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen