Goedemiddag @Daan.p wat leuk dat je beschikt over de Eufy camera! Wel zo fijn als je buiten de deur ook de camera kunt bekijken.Ik heb even zitten zoeken en ben het volgende tegengekomen:
Volg deze stappen om je beveiligingscamera van Eufy met je smartphone te verbinden:
- Installeer de speciale mobiele app voor je smartphone beveiligingscamera-systemen op je smartphone.
- Meld je aan of log in op de app met je accountgegevens.
- Volg de instructies op het scherm om je camera aan je account toe te voegen.
- Zorg ervoor dat zowel je camera als je smartphone met hetzelfde Wi-Fi-netwerk zijn verbonden om de camera met je smartphone te koppelen.
- Zodra de verbinding is gemaakt, kun je beginnen met het monitoren en bedienen van je beveiligingscamera vanaf je smartphone.
Zou je dat kunnen proberen? Ik weet niet hoe het precies werkt bij Eufy, maar ik beschik zelf over de Google home + Deurbel. Deze heb ik verbonden met het Wi-Fi netwerk bij mij Thuis (ook van Odido) en in de Google Home App gekoppeld. Er hoeft verder geen koppeling gemaakt te worden met mijn smartphone. In de Google Home app, kan ik buiten de deur precies zien we er allemaal bij mijn voordeur gebeurd.
Ik hoor het graag van je!