Ik ben vaak in America om mijn kinderen en kleinkinderen te zien. Ik heb een iPhone 14 (US versie) die ik heb de laatste jaren in NL probleemloos gebruikt op Tele2. En nu op de Odido Netwerk werkt het niet? Krijg ik alleen “Unable to join the netwerk”. Ik heb àlles wat ik weet gedaan; uit / aan, Airplane mode uit / aan; alle oudere WiFi connecties verwijderd. Waarom? Wat moet ik doen om de WiFi verbinding te kunnen maken?
Dankjewel!
US iPhone 14 on Odido Network
Beste antwoord door Sjrek
Hoi
Maak je nog gebruik van een oude Tele2 simkaart? Dan kan het zo zijn dat deze niet goed meer werkt. Je kunt dit testen door een kruistest met je simkaart uit te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld!
Pharwin,
Hey, dankjewel voor je snelle reactie! Het probleem is opgelost. Aan de router staat “Login Password” en de hebt ik gebruikte. Maar het werkt niet! Op eens valt het kwartje duur om hun “Wireless Key” nummer, de ook op de router staat, te proberen. Bingo!! ;-) Zo hartstikke bedankt voor de moeite.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.