Skip to main content

Ik wil graag upgraden  naar 5g maar kan dit niet doen in de app.

Hoe nu

Hallo @Sasqua 

Bij abonnement onder zelf regelen > extra's zou je dit moeten zien :

Bij unlimited data & bellen is 5G al inbegrepen in het abonnement, als je geen unlimited hebt en je ziet bovenstaande optie niet dan zou het kunnen zijn dat je nog een oude abonnement hebt. Welke abonnement heb je nu precies?


Hallo ik heb het abo 10gb plus 120 min bellen


@Sasqua 

Gaat het om een GO abonnement en wanneer is deze afgesloten/verlengd?


Krijg dit te zien maar heb geen bundel aangepast


Verlengt in mei dit jaar.


Hi @Sasqua 

Ik wil graag voor je uitzoeken waarom het niet lukt om 5G toe te voegen. Zou je mij een privebericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Niet doen joh, 5G voegt niets toe, behalve een hogere rekening, zeker met een 10GB abonnement. 


Beste Hajar,

Bedankt voor de reactie maar probleem opgelost ik kon het nu aanpassen en heb nu 5g.

Ben superblij en iedereen Bedankt. 

Mvg sasha


Hi @Sasqua 

Fijn dat het is gelukt! Als je in de toekomst vragen hebt, laat het ons weten!