Ik heb mijn abonnement omgezet naar Unlimited Plus omdat ik regelmatig in de VS ben. Nu ik echter in de VS ben werkt mijn netwerk niet.
Unlimited plus werkt niet
Beste antwoord door BirgitteN
Roaming AAN is goed, maar dat zou niet de beperking van “staat verbinding niet toe” bij een handmatig zoeken kunnen veroorzaken als het UIT zou staan. Dat is alleen voor DATA verbruik op een roaming netwerk.
In de ODido app, waar je ook schakelt tussen abonnementen is een echte roaming blokkade te vinden, net als dat je ene betalingsregeling zou hebben. Dan kun je ook niet op een buitenlands netwerk aanmelden , dus ook geen kosten voor bellen maken.
Je vind dit onder “instellingen/blokkades/ in het buitenland” in de Odido APP. (te benaderen dan via WIFi)
Ik heb het gevonden! In de app stond idd roaming blokkade aan. Is dat standaard? Geen betalingsregeling of bewust aangezet. Wist zelf niet dat dat daar ook staat. Ik heb nu gelukkig verbinding! Bedankt voor je hulp Eric en een hele fijne dag!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.