Skip to main content

Ik heb mijn abonnement omgezet naar Unlimited Plus omdat ik regelmatig in de VS ben. Nu ik echter in de VS ben werkt mijn netwerk niet. 

Overigens heb ik dit probleem.nooit gehad op het Tele2 netwerk.

Als je nog een (oud) Tele2 abonnement hebt wat is gerebrand naar Odido, dan gelden nog steeds de voorwaarden van Tele2.  Dus heb je eerst je abonnement verlengt naar een nieuwe type  Odido  (Hello) abonnement? Dan kun je inderdaad binnen dat abonnement per maand up/down naar unlimited start/basic/plus/premium. Als dit allemaal zo is, doe dan eens een handmatig netwerk zoeken en selecteer T-Mobile USA.

Ik heb afgelopen week mijn abonnement omgezet naar unlimited plus en staat ook gewoon in de app dat ik hem in VS kan gebruiken. Ik heb ook overigens op advies van een medewerker mijn abonnement aangepast, omdat dit voordeliger is dan elke keer bundels kopen. 

Ik heb alles al geprobeerd,maar nog steeds geen netwerk. Al mijn medereizigers hebben ook gewoon verbinding behalve ik.

T-mobile: "Uw simkaart staat verbinding met dit netwerk niet toe"

Er was vroeger ook een T-mobile NL variant met Unlimited PLUS.  Dus nog even voor de zekerheid, JIJ kunt nu ook kiezen voor Unlimited basis en start en premium? Dan gewoon op plus laten staan hoor, maar dan weet je zeker dat je een Helo type abonnement hebt.

Er is nog de mogelijkheid dat je in de app van Odido roaming geblokkeerd hebt? Of heb je toevallig een betalingsregeling? Dan is roaming ook geblokkeerd. Als je direct verder geholpen wilt worden, dan zul je even met iemand anders zijn telefoon naar de klantenservice  +316-24001200 kunnen bellen. Moderators lezen hier ook mee, maar behandelen topics op volgorde en na de kerst staan er nog het e.e.a. open.

Heb roaming op mijn telefoon wel aan, maar dat is niet wat je bedoelt? 

Roaming AAN is goed, maar dat zou niet de beperking van “staat verbinding niet toe” bij een  handmatig zoeken kunnen veroorzaken als het UIT zou staan. Dat is alleen voor DATA verbruik op een roaming netwerk. 

In de ODido app, waar je ook schakelt tussen abonnementen is een echte roaming blokkade te vinden, net als dat je ene betalingsregeling zou hebben. Dan kun je ook niet op een buitenlands netwerk aanmelden , dus ook geen kosten voor bellen maken.

Je vind dit onder “instellingen/blokkades/ in het buitenland” in de Odido APP. (te benaderen dan via WIFi)

Roaming AAN is goed, maar dat zou niet de beperking van “staat verbinding niet toe” bij een  handmatig zoeken kunnen veroorzaken als het UIT zou staan. Dat is alleen voor DATA verbruik op een roaming netwerk. 

In de ODido app, waar je ook schakelt tussen abonnementen is een echte roaming blokkade te vinden, net als dat je ene betalingsregeling zou hebben. Dan kun je ook niet op een buitenlands netwerk aanmelden , dus ook geen kosten voor bellen maken.

Je vind dit onder “instellingen/blokkades/ in het buitenland” in de Odido APP. (te benaderen dan via WIFi)

Ik heb het gevonden! In de app stond idd roaming blokkade aan. Is dat standaard? Geen betalingsregeling of bewust aangezet. Wist zelf niet dat dat daar ook staat. Ik heb nu gelukkig verbinding! Bedankt voor je hulp Eric en een hele fijne dag!

Nou, nee dat is niet standaard. Hoe geen idee, maar veel plezier in de USA. Het Unlimited Plus abonnement is inderdaad TOP voor amerika bezoekers :)

Dank je wel

Reageer