Skip to main content

Unlimited data

Ik wil onbeperkt internetten via de mobiele app, maar ik kan maximaal 15 gb data kiezen, hoe kan ik mijn nummer upgraden naar onbeperkt internet?

Uitgelichte reactie

18 juli 2023

Hallo @Serkan07 

Je wilt je abonnement via de app of website verhogen naar unlimited?

Heb je misschien nog een oudere abonnement? In dat geval kan je verlengen met unlimited data & bellen als dat mogelijk is.

4 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21049 reacties
  • 18 juli 2023

Hallo @Serkan07 

Je wilt je abonnement via de app of website verhogen naar unlimited?

Heb je misschien nog een oudere abonnement? In dat geval kan je verlengen met unlimited data & bellen als dat mogelijk is.

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8993 reacties
  • 18 juli 2023

Als het ten tijde van het afsluiten van je abonnement nog niet bestond kun je het nu ook niet kiezen. Dan dien je eerst te verlengen naar de nieuwe proposities waarbij inderdaad altijd geup -en downgrade kan worden inclusief unlimited. 

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 18 juli 2023

Ik kan zonder problemen inloggen op T mobile app, maar nadat ik me met mijn wachtwoord en e-mailadres heb aangemeld bij T mobile web, wordt mijn sms-nummer niet ontvangen.Kun Ja help me a.u.b

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+10
  • Odido Superuser
  • 1310 reacties
  • 18 juli 2023

Hallo @Serkan07 ,

Als het goed is, kun je nu weer SMS ontvangen. Er was een storing in de SMS service. Kreeg nu net wel een SMS met code.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen