Hi @P.J.
Wat gaaf dat je deze landen aan het bezoeken ben. Ik hoop dat je een leuke tijd hebt. Ik wil daarom ook kijken naar een oplossing zodat je daar optimaal kan genieten en bereikbaar kan zijn.
Heb je al gecontroleerd of je wifi uitstaat en je dataroaming aan? Zou je ook je toestel opnieuw kunnen starten en handmatig verbinding maken met het netwerk T-Mobile of AT&T? Puerto Rico valt ook onder zonde 2, maar het kan zijn dat je verbinding hebt gemaakt met een andere zone zoals de sms ook aangeeft waardoor de pas niet meer werkt. Je zou dan een andere pas moeten activeren. Als de eerste tips niet werken dan zou mijn advies zijn een andere pas activeren en kun je mij een bericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN en dan help ik je graag verder als ik zie dat er onterechte kosten zijn gemaakt.
Als je op mijn naam klikt dan zie je de optie om mij een bericht te sturen.
Ik hoop dat je zo verder komt en dan je lekker geniet van je tijd daar! Als ik nog iets kan doen, laat het vooral weten!