Goedendag, afgelopen weekend zijn wij in de VS aangekomen voor een verblijf van 3 weken en hebben zowel mijn partner als ik een travel en surf pas voor t-mobile abonnee houders aangeschaft voor 20 euro. Het resultaat is zeer teleurstellend. De verbinding is slecht, super traag en daardoor is internet nauwelijks te gebruiken. Dit terwijl we voor onze dochter een t-mobile USA sim kaart gekocht die het wel heel goed doet. Dus vergelijkbare omstandigheden maar een heel verschillend resultaat. BIj de instellingen hebben we roaming natuurlijk aan en ook de instelling inzake 4GLTE hebben we aangepast. We hebben ook geen blokkades in de instellingen voor gebruik in de VS. Die suggesties via de community en de chatbot lossen helaas niets op. Ook T-mobile USA zegt ons niet te kunnen helpen en verwijst ons naar T-mobile NL. Het zou bijzonder fijn zijn als we hiermee geholpen kunnen worden. We voelen ons nu behoorlijk bekocht. Ik gebruik een honor 8x, mijn partner een Samsung A41.
Via de T-mobile app heb ik diverse malen geprobeerd contact met de klantenservice te krijgen, maar dit lukt niet. Chatbot Lotte kan niets voor ons betekenen en zet ons iedere keer in de wacht.
Vanzelfsprekend zijn wij nu slecht te bereiken in de VS, dus ik ben benieuwd hoe ik nu contact kan leggen en met dit probleem geholpen kan worden.