Hallo
Ik heb een T&S pas zone 3 gekocht en heb alles gecheckt (roaming aan, blokkades uit, achterstand sws niet).... ik krijg het niet voor elkaar om online te gaan. Wie weet de oplossing? Ben er al meerdere uren mee bezig!
Groet
Antoinette
Hallo
Ik heb een T&S pas zone 3 gekocht en heb alles gecheckt (roaming aan, blokkades uit, achterstand sws niet).... ik krijg het niet voor elkaar om online te gaan. Wie weet de oplossing? Ben er al meerdere uren mee bezig!
Groet
Antoinette
Hi
Geen zorgen ik ben ervoor je en wil graag met je meekijken! In welk land ben je momenteel? Op deze pagina kun je het land selecteren waar je bent en zien met welke providers je het beste bereik hebt. Zou je handmatig in je toestel een van deze providers kunnen selecteren? Als dat niet werkt zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige huidige en nieuwe adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan ga ik controleren of alles goed staat aan onze kant.
Ik hoor graag van je!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.