Ik heb een T-mobile prepaid kaartje en wou een netwerkproblemen melden via de netwerk kaart site van T-mobile.
Helaas kan dit alleen maar met abonnementen. Het zit namelijk zo, zit bij Tele2 waarbij ik nu volledig met tele2 op het T-Mobile netwerk zit. In een dorp waar ik geregeld kom was tot voor kort een Tele2 mast beschikbaar. Buitenshuis en binnenshuis super bereik, nu zit ik ook daar op het T-mobile netwerk en helaas binnenshuis 1 tot 0 streepje of 2G of gewoon geen bereik. Buitenhuis mag ik blij zijn dat ik een foto kan sturen via WhatsApp.
Overal in dat dorp is de dekking dramatisch geworden, ik hoef geen 100mbps snelheden daar te hebben. Maar een WhatsApp bericht zou ik toch wel moeten kunnen versturen niet? Iemand die gewoon T-mobile als Provider heeft, heeft hetzelfde probleem daar.
Hoe kan ik een netwerkprobleem melden van het T-mobile netwerk zodat er naar gekeken wordt en er iets aan gedaan wordt? Bij Tele2 dekkingskaart (verkapte T-mobile kaart) kan dit helaas niet.
Bladzijde 1 / 2
Je zal die klacht telefonisch moeten melden bij Tele2. Die sims maken wel gebruik van het T-Mobile netwerk, maar er zijn wel verschillen in de sturing naar verschillende frequentie banden tussen de merken sims. Dit om een balans te krijgen in de capaciteit. Daarnaast zijn de werkzaamheden pas aan het einde van dit jaar afgerond en kunnen sommige locaties (tijdelijk) minder dekking hebben dan voorheen.
Minder dekking? Iemand met T-mobile zelf ervaart dit ook zoals ik al zei en heeft ook slechte dekking.
Maar dat terzijde is het wel een heel groot verschil tussen 4 a 5 streepjes binnenshuis 4G+ bereik, naar 4G 0 a 1 streepje of 2G of alleen noodoproep beschikbaar terwijl de T-mobile mast op de zelfde locatie staat als de Tele2 mast. Dit noem ik geen mindere dekking maar gewoon een slechte dekking. Ik eis echt niet dat ik een super snelheid moet hebben, maar als een app je versturen al moeite kost en laat staan iets opzoeken op internet dan mag er toch echt wel iets aan gedaan worden niet?
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Je kan alleen bij Tele 2 klagen en hopen dat ze er wat aan doen, of je kan overstappen naar het netwerk van KPN of Vodafone/ziggo, zijn ook meerdere virtuele providers die over die netwerken leveren.
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Nee hoor, t-mobile bouwt haar 5g netwerk op de nieuw verkregen 700 mhz band. De 800 mhz die vrij is gekomen door het uitzetten van het Tele2 netwerk wordt bij dezelfde opbouw actie weer volledig ingezet voor 4g.
Minder dekking? Iemand met T-mobile zelf ervaart dit ook zoals ik al zei en heeft ook slechte dekking.
Maar dat terzijde is het wel een heel groot verschil tussen 4 a 5 streepjes binnenshuis 4G+ bereik, naar 4G 0 a 1 streepje of 2G of alleen noodoproep beschikbaar terwijl de T-mobile mast op de zelfde locatie staat als de Tele2 mast. Dit noem ik geen mindere dekking maar gewoon een slechte dekking. Ik eis echt niet dat ik een super snelheid moet hebben, maar als een app je versturen al moeite kost en laat staan iets opzoeken op internet dan mag er toch echt wel iets aan gedaan worden niet?
Dan kan op zijn minst die T-Mobile klant een melding doen van een probleem met de dekking. Zijn ze erg blij mee, want niet alles is van tevoren te bepalen, dus gebruikers ervaringen zijn zeer welkom. Het zou zelfs het uitrichten van de antenne kunnen zijn.
Wat klopt is dat het aantal streepjes op de telefoon niet veel zegt. Met bepaalde frequenties heb je grote dekking maar lagere snelheid en met andere frequenties is dat andersom. Pas als je effectief geen data meer kunt gebruiken dan is er iets mis.
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Nee hoor, t-mobile bouwt haar 5g netwerk op de nieuw verkregen 700 mhz band. De 800 mhz die vrij is gekomen door het uitzetten van het Tele2 netwerk wordt bij dezelfde opbouw actie weer volledig ingezet voor 4g.
Gaat om de ruimte op de masten waar nu de Tele2 zenders zijn uitgeschakeld, naar ik begreep worden die omgebouwd naar 5G, omdat die niet meer nodig zijn, de 4G ruimte van Tele 2 gaat nu idd ingezet op het T-Mobile netwerk.
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Je kan alleen bij Tele 2 klagen en hopen dat ze er wat aan doen, of je kan overstappen naar het netwerk van KPN of Vodafone/ziggo, zijn ook meerdere virtuele providers die over die netwerken leveren.
Uhm Tele2 heeft weer niks met het netwerk te maken he, het netwerk is van T-mobile. In de meeste gevallen is deze gewoon goed maar daar..
Minder dekking? Iemand met T-mobile zelf ervaart dit ook zoals ik al zei en heeft ook slechte dekking.
Maar dat terzijde is het wel een heel groot verschil tussen 4 a 5 streepjes binnenshuis 4G+ bereik, naar 4G 0 a 1 streepje of 2G of alleen noodoproep beschikbaar terwijl de T-mobile mast op de zelfde locatie staat als de Tele2 mast. Dit noem ik geen mindere dekking maar gewoon een slechte dekking. Ik eis echt niet dat ik een super snelheid moet hebben, maar als een app je versturen al moeite kost en laat staan iets opzoeken op internet dan mag er toch echt wel iets aan gedaan worden niet?
Dan kan op zijn minst die T-Mobile klant een melding doen van een probleem met de dekking. Zijn ze erg blij mee, want niet alles is van tevoren te bepalen, dus gebruikers ervaringen zijn zeer welkom. Het zou zelfs het uitrichten van de antenne kunnen zijn.
Wat klopt is dat het aantal streepjes op de telefoon niet veel zegt. Met bepaalde frequenties heb je grote dekking maar lagere snelheid en met andere frequenties is dat andersom. Pas als je effectief geen data meer kunt gebruiken dan is er iets mis.
Nou geen WhatsApp sturen of nood oproep, dan is er wel iets mis ja.
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Je kan alleen bij Tele 2 klagen en hopen dat ze er wat aan doen, of je kan overstappen naar het netwerk van KPN of Vodafone/ziggo, zijn ook meerdere virtuele providers die over die netwerken leveren.
Uhm Tele2 heeft weer niks met het netwerk te maken he, het netwerk is van T-mobile. In de meeste gevallen is deze gewoon goed maar daar..
Uhm, geheel Tele2 is van T-Mobile, nu word het oude eigen Tele2 netwerk uitgezet en alle mobiele Tele2 klanten overgezet op het T-Mobile netwerk, waardoor er nu ruimte op de palen vrijkomt voor extra T-Mobile zenders, maar je bent en blijft nog steeds Tele2 klant tot Tele2 helemaal verdwijnt of je je abonnement opzegt.
Heeft weinig zin om op die palen 2 dezelfde netwerken te gaan uitzenden op hetzelfde kanaal, tenzij er een capaciteit tekort is met het aantal aanmeldingen op die mast.
Minder dekking? Iemand met T-mobile zelf ervaart dit ook zoals ik al zei en heeft ook slechte dekking.
Maar dat terzijde is het wel een heel groot verschil tussen 4 a 5 streepjes binnenshuis 4G+ bereik, naar 4G 0 a 1 streepje of 2G of alleen noodoproep beschikbaar terwijl de T-mobile mast op de zelfde locatie staat als de Tele2 mast. Dit noem ik geen mindere dekking maar gewoon een slechte dekking. Ik eis echt niet dat ik een super snelheid moet hebben, maar als een app je versturen al moeite kost en laat staan iets opzoeken op internet dan mag er toch echt wel iets aan gedaan worden niet?
Dan kan op zijn minst die T-Mobile klant een melding doen van een probleem met de dekking. Zijn ze erg blij mee, want niet alles is van tevoren te bepalen, dus gebruikers ervaringen zijn zeer welkom. Het zou zelfs het uitrichten van de antenne kunnen zijn.
Wat klopt is dat het aantal streepjes op de telefoon niet veel zegt. Met bepaalde frequenties heb je grote dekking maar lagere snelheid en met andere frequenties is dat andersom. Pas als je effectief geen data meer kunt gebruiken dan is er iets mis.
Nou geen WhatsApp sturen of nood oproep, dan is er wel iets mis ja.
Daarom die ander een melding laten doen bij T-Mobile. Bij Tele2 kan een Tele2 moderator ook jouw melding rapporteren aan de techneuten. Hoe meer klanten een melding maken hoe beter.
Zou een moderator van T-Mobile hier nog naar kunnen kijken? Wel mooie reclame aan het begin van het dorp over het mooie nieuwe 5G netwerk maar het 4G netwerk laat helaas te wensen over.
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hoi @Hajar ,
Dankjewel voor jouw reactie!
Gaat om een Tele2 aansluiting maar heb met een T-Mobiel prepaid ook getest, ik ervaar die dekking daar overal minder maar de locatie waar ik vaker ben al helemaal slecht helaas. Testen in een ander toestel gaat niet lukken, maar iemand die ik daar tegenkwam had T-Mobile maar ook bijna geen dekking. Ik zou met een Prepaid kaartje van T-Mobile kunnen testen, volstaat dit of?
Hi @simnlru
We kijken op alleen naar de dekking van jouw T-Mobile Prepaid simkaart die je eerder had getest. Is er toevallig iemand in jouw omgeving waar je een toestel van kunt lenen of de simkaart te testen? Ook zijn we benieuwd wat precies de locatie is waar je dit ervaart. Heb je de gegevens toevallig al naar mijn collega gestuurd waar ze eerder om vroeg? Met het 06-nummer van T-mobile kunnen we wat beter met je meekijken!
Mocht je dit met jouw Tele2 simkaart willen doen raad ik je aan om dit eens te melden op de community van Tele2. Ook hier zijn moderators actief die jou kunnen helpen! Gezien dit twee verschillende providers zijn, kunnen wij niet in jouw gegevens om je hier mee verder te helpen.
Laat je weten wanneer het is gelukt met jou T-Mobile Prepaid simkaart?
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hoi @Hajar ,
Dankjewel voor jouw reactie!
Gaat om een Tele2 aansluiting maar heb met een T-Mobiel prepaid ook getest, ik ervaar die dekking daar overal minder maar de locatie waar ik vaker ben al helemaal slecht helaas. Testen in een ander toestel gaat niet lukken, maar iemand die ik daar tegenkwam had T-Mobile maar ook bijna geen dekking. Ik zou met een Prepaid kaartje van T-Mobile kunnen testen, volstaat dit of?
Welke stad, dorp het je slechte dekking met T-Mobile ? dan kan ik voor je kijken
Vernieuwingen zijn niet altijd verbeteringen, denk ook niet dat dit op (korte) termijn word opgelost, de ruimte die nu vrij komt is voor de opbouw van het 5G netwerk.
Je kan alleen bij Tele 2 klagen en hopen dat ze er wat aan doen, of je kan overstappen naar het netwerk van KPN of Vodafone/ziggo, zijn ook meerdere virtuele providers die over die netwerken leveren.
Uhm Tele2 heeft weer niks met het netwerk te maken he, het netwerk is van T-mobile. In de meeste gevallen is deze gewoon goed maar daar..
Het zit zo de Tele2 sites die uitgeschakeld zijn waar T-Mobile denkt van oh daar kunnen we het bereik verbeteren omdat er bijvoorbeeld geen T-Mobile sites staan worden overgenomen door T-Mobile, Tele2 apparatuur wordt verwijderd en de apparatuur van T-Mobile in gehangen.
Je zal die klacht telefonisch moeten melden bij Tele2. Die sims maken wel gebruik van het T-Mobile netwerk, maar er zijn wel verschillen in de sturing naar verschillende frequentie banden tussen de merken sims. Dit om een balans te krijgen in de capaciteit. Daarnaast zijn de werkzaamheden pas aan het einde van dit jaar afgerond en kunnen sommige locaties (tijdelijk) minder dekking hebben dan voorheen.
Dekking is nog steeds bagger daar helaas, Tele2 contact opgenomen en die zeggen dat het een geld kwestie is van T-Mobile en dat ze nu niks gaan doen.. Erg jammer want van dekking naar 5 streepjes naar 1 tot noodoproep is niet echt best.
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hoi @Hajar ,
Dankjewel voor jouw reactie!
Gaat om een Tele2 aansluiting maar heb met een T-Mobiel prepaid ook getest, ik ervaar die dekking daar overal minder maar de locatie waar ik vaker ben al helemaal slecht helaas. Testen in een ander toestel gaat niet lukken, maar iemand die ik daar tegenkwam had T-Mobile maar ook bijna geen dekking. Ik zou met een Prepaid kaartje van T-Mobile kunnen testen, volstaat dit of?
Welke stad, dorp het je slechte dekking met T-Mobile ? dan kan ik voor je kijken
@Evy@Hajar Dit ervaar ik dus met een T-Mobile prepaid en Tele2 simkaart, is natuurlijk hetzelfde mast/netwerk dus daar zou geen onderscheid in moeten zitten. In het rode gebied ervaarde ik met Tele2 super dekking maar met T-Mobile 1 streepje als ik geluk heb of ik krijg nood oproep in beeld.
Het grappige of juist minder grappig is dat de Vodafone en KPN masten een stuk verder staan, wel 10 a 20 meter hoger zitten in die mast maar een veel beter bereik en überhaupt afgeven in tegen stelling tot T-Mobile. In principe zou die hoogte nu niet veel moeten uitmaken, Tele2 zat net zo hoog en in de zelfde mast. Er was gewoon een erg goede bereik mogelijk op die locatie.
Misschien kan ik via deze kanaal het wel voor elkaar krijgen dat er iets aan de sectoren gedaan wordt? misschien toch wat anders positioneren?
Het leuke is wel dat er wel dik met 5G geadverteerd is daar in het dorp met reclame, maar een kwart/helft van het dorp heeft geen/slechte dekking.
Hi @simnlru
Je kan in dit geval het beste een melding maken via onze dekkingskaart. Als je jouw postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je een formulier invullen. Zorg er wel voor dat je de gegevens van je T-Mobile simkaart gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en zullen je zo snel mogelijk van een terugkoppeling voorzien.
Ik hoop dat je zo verder komt!
Hi @simnlru
Je kan in dit geval het beste een melding maken via onze dekkingskaart. Als je jouw postcode invoert en klikt op Meld een probleem dan kun je een formulier invullen. Zorg er wel voor dat je de gegevens van je T-Mobile simkaart gebruikt. Onze netwerkspecialisten gaan dit dan verder onderzoeken en zullen je zo snel mogelijk van een terugkoppeling voorzien.
Ik hoop dat je zo verder komt!
Helaas lukt dit dus niet omdat ik van T-Mobile alleen een prepaid heb, dit is de melding die ik krijg:
Je bent ingelogd als PrePaid-klant en hebt geklikt op een link voor facturen of andere diensten voor abonnees.
Je een abonnement hebt via je werkgever. Sommige pagina's mogen alleen bekeken worden door je telecombeheerder. Ben je beheerder en wil je inloggen in de zakelijke selfserviceomgeving? Ga dan naar
Dus ik kom niet verder, dit had ik de vorige keer dus ook helaas.
Hi @simnlru
Kun je mij dan een privébericht sturen met je T-Mobile nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Graag ook je exacte klacht vermelden dus waar je het ervaart en sinds wanneer. Dan ga ik een dekkingsklacht voor je aanmaken voor onze netwerkspecialisten.
Hi @simnlru
Kun je mij dan een privébericht sturen met je T-Mobile nummer, naam, geboortedatum en volledige adres? Graag ook je exacte klacht vermelden dus waar je het ervaart en sinds wanneer. Dan ga ik een dekkingsklacht voor je aanmaken voor onze netwerkspecialisten.
Top, heb de gegevens verstuurd. De dekkingsprobleem is in het gebied van de foto's zoals je kan zien, het met rood gearceerde gebied is het stuk met de slechte/mindere dekking. Is dat genoeg voor jou qua info?
Hi @simnlru
Ik heb een dekkingsklacht voor je aangemaakt. Onze specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten van ze.
Als je in de tussentijd andere vragen hebt, laat het ons weten!
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hoi @Hajar ,
Dankjewel voor jouw reactie!
Gaat om een Tele2 aansluiting maar heb met een T-Mobiel prepaid ook getest, ik ervaar die dekking daar overal minder maar de locatie waar ik vaker ben al helemaal slecht helaas. Testen in een ander toestel gaat niet lukken, maar iemand die ik daar tegenkwam had T-Mobile maar ook bijna geen dekking. Ik zou met een Prepaid kaartje van T-Mobile kunnen testen, volstaat dit of?
Welke stad, dorp het je slechte dekking met T-Mobile ? dan kan ik voor je kijken
@Evy@Hajar Dit ervaar ik dus met een T-Mobile prepaid en Tele2 simkaart, is natuurlijk hetzelfde mast/netwerk dus daar zou geen onderscheid in moeten zitten. In het rode gebied ervaarde ik met Tele2 super dekking maar met T-Mobile 1 streepje als ik geluk heb of ik krijg nood oproep in beeld.
Het grappige of juist minder grappig is dat de Vodafone en KPN masten een stuk verder staan, wel 10 a 20 meter hoger zitten in die mast maar een veel beter bereik en überhaupt afgeven in tegen stelling tot T-Mobile. In principe zou die hoogte nu niet veel moeten uitmaken, Tele2 zat net zo hoog en in de zelfde mast. Er was gewoon een erg goede bereik mogelijk op die locatie.
Misschien kan ik via deze kanaal het wel voor elkaar krijgen dat er iets aan de sectoren gedaan wordt? misschien toch wat anders positioneren?
Het leuke is wel dat er wel dik met 5G geadverteerd is daar in het dorp met reclame, maar een kwart/helft van het dorp heeft geen/slechte dekking.
Ik zie al wat er aan de hand is.
Op 02-09-2020 is er een sector weggehaald 285 graden geen idee waarom.
Ik heb even gekeken er is geen enkele site die juist staat voor jou locatie.
Dit moet wel een fout zijn van de netwerk specialisten ten westen van de site is buiten al zeer slechte dekking, moest daar zijn bij klanten een week geleden aan rondeel kon de klant niet pinnen bij de voordeur ik moest vragen of die de hotspot wilde aan zetten voor te pinnen.
Hij had gelukkig Kpn, zijn zoon en dochter hadden T-Mobile, ze zeiden dat sinds een half jaar zo slecht is geworden daar voor was de dekking met t-mobile prima.
Volgende klant aan de t,magesijn het zelfde probleem.
Oud komt overeen met de ervaring zoon dochter dekking was prima.
Nieuw sector verwijderd dekking zeer slecht buiten ten westen van de site, internet bellen vrij wel onmogelijk is mijn ervaring daar. (pinnen was niet mogelijk)
Hi @simnlru
Gaat het toch om een T-Mobile aansluiting of Tele2? Ervaar je dit op een specifieke locatie of overal? Van welk toestel maak jij gebruik? Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te testen en een ander simkaart in jouw toestel? Dan kunnen we controleren of het aan de simkaart of toestel ligt. Als je nog steeds slechte dekking ervaart, kun je mij een privébericht sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum en volledige adres? En graag of voorbeelden van de locatie waar je dit ervaart dan kan ik dit doorzetten naar onze technische specialisten.
Hoi @Hajar ,
Dankjewel voor jouw reactie!
Gaat om een Tele2 aansluiting maar heb met een T-Mobiel prepaid ook getest, ik ervaar die dekking daar overal minder maar de locatie waar ik vaker ben al helemaal slecht helaas. Testen in een ander toestel gaat niet lukken, maar iemand die ik daar tegenkwam had T-Mobile maar ook bijna geen dekking. Ik zou met een Prepaid kaartje van T-Mobile kunnen testen, volstaat dit of?
Welke stad, dorp het je slechte dekking met T-Mobile ? dan kan ik voor je kijken
@Evy@Hajar Dit ervaar ik dus met een T-Mobile prepaid en Tele2 simkaart, is natuurlijk hetzelfde mast/netwerk dus daar zou geen onderscheid in moeten zitten. In het rode gebied ervaarde ik met Tele2 super dekking maar met T-Mobile 1 streepje als ik geluk heb of ik krijg nood oproep in beeld.
Het grappige of juist minder grappig is dat de Vodafone en KPN masten een stuk verder staan, wel 10 a 20 meter hoger zitten in die mast maar een veel beter bereik en überhaupt afgeven in tegen stelling tot T-Mobile. In principe zou die hoogte nu niet veel moeten uitmaken, Tele2 zat net zo hoog en in de zelfde mast. Er was gewoon een erg goede bereik mogelijk op die locatie.
Misschien kan ik via deze kanaal het wel voor elkaar krijgen dat er iets aan de sectoren gedaan wordt? misschien toch wat anders positioneren?
Het leuke is wel dat er wel dik met 5G geadverteerd is daar in het dorp met reclame, maar een kwart/helft van het dorp heeft geen/slechte dekking.
Ik zie al wat er aan de hand is.
Op 02-09-2020 is er een sector weggehaald 285 graden geen idee waarom.
Ik heb even gekeken er is geen enkele site die juist staat voor jou locatie.
Dit moet wel een fout zijn van de netwerk specialisten ten westen van de site is buiten al zeer slechte dekking, moest daar zijn bij klanten een week geleden aan rondeel kon de klant niet pinnen bij de voordeur ik moest vragen of die de hotspot wilde aan zetten voor te pinnen.
Hij had gelukkig Kpn, zijn zoon en dochter hadden T-Mobile, ze zeiden dat sinds een half jaar zo slecht is geworden daar voor was de dekking met t-mobile prima.
Volgende klant aan de t,magesijn het zelfde probleem.
Oud komt overeen met de ervaring zoon dochter dekking was prima.
Nieuw sector verwijderd dekking zeer slecht buiten ten westen van de site, internet bellen vrij wel onmogelijk is mijn ervaring daar. (pinnen was niet mogelijk)
Ik heb even gekeken er is geen enkele site die juist staat voor jou locatie.
Bedoel je van elke provider of alleen T-Mobile? want met Vodafone en KPN geen probleem met enige dekking.
Als je ziet was er begin 2020 ook nog 3 sectoren, daarna werden het er 4 en paar maanden later weer 3.. Het grappige is dat toen de Tele2 mast in dezelfde opstelling uitgezet was in augustus het aantal sectoren van T-Mobile gelijk minder is geworden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.