Hallo,
Aangezien ik er voor de zoveelste keer niet uitkom met T-Mobile, kies ik er voor om het probleem toch maar onder het publiek te posten, zodat andere het ook lezen.
Ik ben al ruim 1 jaar bezig met het oplossen van een probleem,
Het gaat kort gezegt om dat ik met een 5G abonnement geen gebruik kan maken van bepaalde apps.
Ik heb al zoveel telefonisch contact hier over gehad, en zoveel verschillende dingen gehoord dat ik moet doen, en als het te heet word onder hun voete, hangen ze gewoon de telefoon op, en niet eens dat ze nog terug bellen, want mijn gegevens waren al bekend bij ze.
Ik heb zonet om kwart voor 5, 1 uur aan de telefoon gezeten, en er werd gezegt ik ga even kijken wat ik voor u kan doen, en na 10 min. Werd de hoorn erop gegooit. Mij ga je niet vertellen dat dit dan per ongeluk is.
Ik heb van T-Mobile het verzoek gekregen om met een andere sim kaart te kijken of het dan wel lukt, en daarmee lukte het dus wel, dus het probleem zou dan bij T-Mobile liggen. Maar het is echt ongelofelijk, ik ben al 1 jaar verder, heb gewoon elke maand betaald, voor iets dat ik niet krijg..en ze komen hun woord ook niet na want ik had met T-Mobile een telefonische afspraak staan, en die zijn ze niet na gekomen, en dan moet ik weer bellen, en dan geef ik de kenmerk door, en dan stellen ze de verkeerde vragen, of hebben geen ervaring op dit gebied, en doorverbinden met een leidinggevende kan ook niet, of een afspraak inplannen met een monteur kan ook niet. Ik hoor alleen wat niet kan, niet wat wel kan. Ik vind dat als je al 1 jaar bezig bent met een probleem waarvoor je betaalt, dat ze op gegeven moment toch wel een monteur moeten sturen, en dje ter plekke kan kijken hoe het opgelost kan worden. Ik heb 3 abonnementen lopen bij T-Mobile en dan word je zo aan je lot over gelaten. Dit is dus de service die ze geven.
Als ik op basis van deze bericht niet geholpen word, dan stap ik naar de klachten comissie, ik heb er alles aan gedaan om het probleem op te lossen, nu mag T-Mobile iets doen om dit probleem op te lossen. Wel cash pakken maar service verlenen ho maar.
En waar T-Mobile zich echt kapot voor moet schamen is dat medewerkers zomaar de hoorn erop gooien als het te heet onder hun voeten word, ik weet zeker dat dit ook net is gebeurd. Dit verdient geen schoonheidsprijs.
Enige wat ik vraag, laat een leidinggevende contact met me opnemen, en een afspraak inplannen voor een monteur. Meer hoef ik niet. En anders stap ik echt naar de klachtencomissie want na 1 jaad moet er maar eens een einde aan komen