Zit momenteel in het buitenland en ik kan geen smsjes sturen, ontvangen en ook niet meer bellen.
Is mijn simkaart misschien gedeactiveerd door inactiviteit? Hoe kan je dit checken?
Zit momenteel in het buitenland en ik kan geen smsjes sturen, ontvangen en ook niet meer bellen.
Is mijn simkaart misschien gedeactiveerd door inactiviteit? Hoe kan je dit checken?
Beste antwoord door Dea123
Hi Dea, bedankt voor de terugkoppeling! Apart dat je een tijdje terug wel breik had in Zuid-Korea. Volgens mijn gegevens hoor je alleen bereikbaar te zijn en kan je verder geen gebruikmaken van bellen, SMS of internet. Ik laat me net vertellen dat 'alleen bereikbaar’ niet zichtbaar is op je telefoon. Mijn fout! Dit is gewoon de informatie op onze website. Als je bent verbonden met KT - Tmobile NL dan ben je als het goed is wel bereikbaar. Kan je dit testen door iemand je te laten bellen of sms'en?
Hoi Marciano
Smsjes komen binnen nu! Heb wederom de simkaart eruit gehaald en weer erin gedaan en je andere instructies opgevolgd en het is eindelijk gelukt.
Dankjewel voor je hulp! Dit topic mag dicht :).
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.