Bij mijn verbinding (5G) op mijn iPhone staat nog T Mobile? Hoe verander ik dit naar Odiddo?
Heb de iPhone 15 pro max;)
Bij mijn verbinding (5G) op mijn iPhone staat nog T Mobile? Hoe verander ik dit naar Odiddo?
Heb de iPhone 15 pro max;)
Hallo
Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik uiteraard kosteloos voor je bestellen!
Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***6297 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een fysieke simkaart. Zal ik een nieuwe fysieke simkaart voor je bestellen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Je kunt hiervoor uiteraard ook terecht in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Nadat deze is gekoppeld en ook is geactiveerd, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Daarna zou je Odido in je telefoon te zien moeten krijgen en is het opgelost!
Laat maar even weten of je dit zou willen, dan onderneem ik direct actie!
Goedemorgen Carol, fijn dat je ook naar de shop bent geweest en helemaal goed om dat advies op te volgen! Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.