Skip to main content
Beantwoord

T-Mobile bij verbinding?


Carol Veenema

Bij mijn verbinding (5G) op mijn iPhone staat nog T Mobile?  Hoe verander ik dit naar Odiddo?

Heb de iPhone 15 pro max;)

 

 

Beste antwoord door Carol Veenema

Ik ben naar de winkel geweest hier in Almere,mij wordt geadviseerd te wachten te wisselen van simkaart totdat ik problemen krijg met data of bellen;). Dus dat advies volg ik op;)

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hallo @Carol Veenema, van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! 

Sinds de overgang van T-Mobile naar Odido, hebben we overal onze namen aangepast, maar niet bij elke simkaart werd het automatisch gedaan. In sommige gevallen bleef het oude T-Mobile nog zichtbaar en dat is op te lossen door een nieuwe simkaart aan te vragen. Of dit nou een nieuwe eSIM of een fysieke simkaart is, maakt verder niks uit. Deze kan ik uiteraard kosteloos voor je bestellen! 

Ik heb gelijk zitten zoeken op je e-mailadres en ik ben het nummer dat eindigt op ***6297 tegengekomen. Gaat het om dat nummer? Daarbij zie ik dat er gebruikt wordt gemaakt van een fysieke simkaart. Zal ik een nieuwe fysieke simkaart voor je bestellen? Deze kun je dan binnen 3 werkdagen op het bij ons bekende adres verwachten. Je kunt hiervoor uiteraard ook terecht in één van onze winkels: https://www.odido.nl/winkels. Nadat deze is gekoppeld en ook is geactiveerd, start dan altijd je telefoon opnieuw op. Daarna zou je Odido in je telefoon te zien moeten krijgen en is het opgelost! 

Laat maar even weten of je dit zou willen, dan onderneem ik direct actie! 😄


Carol Veenema
  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • Antwoord
  • 10 juli 2024

Ik ben naar de winkel geweest hier in Almere,mij wordt geadviseerd te wachten te wisselen van simkaart totdat ik problemen krijg met data of bellen;). Dus dat advies volg ik op;)


Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Goedemorgen Carol, fijn dat je ook naar de shop bent geweest en helemaal goed om dat advies op te volgen! Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben, start dan gerust een nieuw topic. We staan voor je klaar! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen