Skip to main content

Ik mocht mijn contract verlengen.

Doordat het internet en bereikbaarheid bij mij slecht was heb ik gekozen voor het hoogste pakket. Tot mijn onaangename verassing is er helemaal niks veranderd. Bereikbaarheid nog steeds erg slecht, mag van geluk spreken als er 2 streepjes staan... af en toe het idee dat het erger is geworden. Heel veel spijt. 

Is het mogelijk om de verlenging te annuleren en definitief het hele abonnement stop te zetten? Pakket is nog geen dag ingegaan, wel geactiveerd.

je weet dat het bereik niet afhankelijk is van de bundel die je afneemt?! 

De mogelijkheden om te annuleren staan in de overeenkomst die je afgesloten hebt. 


Hallo @Lexfles 

Is de dekking alleen slecht bij jou in de buurt of overal waar je komt in Nederland?

Ook al eens gekeken of je simkaart in een andere telefoon plaatsen helpt?


Hoi Lex, van harte welkom op de Community! @emilimeters en @Waqqas geven hierboven goede punten. Wil je je verlenging alsnog annuleren? Dan kan dat, je hebt namelijk 15 dagen bedenktijd. Zo ja, stuur me dan de verificatiecode die ik zojuist per SMS heb gestuurd. Dan ga ik voor je aan de slag! 😊


Reageer