Skip to main content

Hoi. Sinds rond 2 weken heb ik en mijn vriendin weinig of helemaal geen verbinding... Niet alleen met internet maar ook sms/bellen werkt het niet. 

Kan geen normale afspraak maken en heb ik geen contact aan het werk…

 

Ik zie op de map dat tmobile is bezig met werkzaamheden (8332). Maar hoe lang zou dat nog duren? Ik kan mijn abonnement verlengen maar in deze 2 weken ben ik helemaal klaar mee... 

Hallo @Encoresin 

Gaat internetten, bellen en sms'en beter op andere locaties? Voor thuis zou je dan misschien gebruik kunnen maken van bellen via WiFi totdat de werkzaamheden voorbij zijn.


Hoi. Sinds rond 2 weken heb ik en mijn vriendin weinig of helemaal geen verbinding... Niet alleen met internet maar ook sms/bellen werkt het niet. 

Kan geen normale afspraak maken en heb ik geen contact aan het werk…

 

Ik zie op de map dat tmobile is bezig met werkzaamheden (8332). Maar hoe lang zou dat nog duren? Ik kan mijn abonnement verlengen maar in deze 2 weken ben ik helemaal klaar mee... 

Ha Encoresin, en welkom op de Community van Odido!

 

Zoals je misschien (al) hebt gelezen, is Odido bezig met het vervangen van verouderd apparatuur. D.w.z dat de netwerkmasten, die jou voorzien van 4G/5G, worden vervangen, door gloednieuwe masten die geschikt zijn voor de toekomst, van het (Europese)merk Ericsson. Omdat dit een enorme operatie is, gaat dit in stappen, waardoor er mogelijk hinder ondervonden kan worden door bepaalde klanten, omdat het oude apparatuur, van het merk Huawei, niet goed meer lijken te liggen in het vernieuwde Odido netwerk. Je kunt de Odido Netwerkkaart gebruiken, om te zien of er geplande werkzaamheden staan aangekondigd, in jouw omgeving. Tevens kun je via de Odido dekkingskaart een probleem in de stabiliteit, bereik en snelheid melden. Geef je adres door in de kaart, en klik vervolgens op ‘Meld een probleem’, zodat dit direct naar de juiste afdeling gaat, zodat deze een onderzoek kunnen starten. Let op: Het is aanbevolen om deze website, middels Google Chrome te bezoeken, wegens compatibiliteit
 

Mocht je snel antwoord verlangen, dan kun je altijd contact opnemen met de telefonische klantenservice, van Odido. 
 

Odido Klantenservice

Openingstijden:

  • Ma t/m vr 8-20 uur.
  • Za 9-18.30 uur.
  • Zo 12-17.30 uur.

Bel 0800-0092

Ben je in het buitenland?

Bel ons dan op +316-24001200

 

Kom je er onverhoopt toch niet uit? Geef dit dan even aan, zodat een van de Community moderator(s) jou verder kunnen helpen hier. Succes!


Hallo @Encoresin 

Gaat internetten, bellen en sms'en beter op andere locaties? Voor thuis zou je dan misschien gebruik kunnen maken van bellen via WiFi totdat de werkzaamheden voorbij zijn.

Hoi. Lang hier niet nagekeken... In mijn omgeving overall is slecht. Ik heb verbinding misschien 5 tot 10 minuten dan is weer weg. En nee. 4 weken bijna nu en is nog steeds hetzelfde. Voor wat betaal ik eigenlijk? Ik ga niet meer facturen betalen als ik niets buiten mogen gebruiken... Helaas...


 

Ha Encoresin, en welkom op de Community van Odido!

 

Zoals je misschien (al) hebt gelezen, is Odido bezig met het vervangen van verouderd apparatuur. D.w.z dat de netwerkmasten, die jou voorzien van 4G/5G, worden vervangen, door gloednieuwe masten die geschikt zijn voor de toekomst, van het (Europese)merk Ericsson. Omdat dit een enorme operatie is, gaat dit in stappen, waardoor er mogelijk hinder ondervonden kan worden door bepaalde klanten, omdat het oude apparatuur, van het merk Huawei, niet goed meer lijken te liggen in het vernieuwde Odido netwerk. Je kunt de Odido Netwerkkaart gebruiken, om te zien of er geplande werkzaamheden staan aangekondigd, in jouw omgeving. Tevens kun je via de Odido dekkingskaart een probleem in de stabiliteit, bereik en snelheid melden. Geef je adres door in de kaart, en klik vervolgens op ‘Meld een probleem’, zodat dit direct naar de juiste afdeling gaat, zodat deze een onderzoek kunnen starten. Let op: Het is aanbevolen om deze website, middels Google Chrome te bezoeken, wegens compatibiliteit

Ik heb probleem gelijk daar gemeld. Wat tot nu? Helemaal geen antwoord 😍 Niets. Als heb ik al boven opgeschreven, ik moet steeds betalen als ik bijna maand zit zonder telefoon buiten. Belachelijk. Zo dat is uiteindelijk tijd voor overstappen. Bedankt :)


Je hebt recht op compensatie. Lees mee:

 

 


Reageer