Skip to main content

Al ongeveer 2 weken hebben ik en buurtbewoners alsmede passanten slechte tot geen mobiele internetverbinding in de regio Sliedrecht.

Ook is bellen soms niet mogelijk (kan geen verbinding maken). Opnieuw registreren op het netwerk is dan nodig.

Vandaag al heel de dag geen internet.

Op de storingskaart zie ik niets. Bellen met de klantenservice brengt ook geen oplossing. Mijn SIM-kaart zou verouderd zijn? 

Graag ontvang ik meer informatie over deze storing en het verzoek zo snel mogelijk de storing definitief te verhelpen. 

Het kan toch niet zo zijn dat als de problemen meer dan twee maanden duren en een complete wijk zonder (goede) verbinding zit dat ik telkens een week moet wachten op een reactie. Om vervolgens ook nog telkens overvallen te worden met wéér vragen? Pak eens door en neem het serieus. Sorry maar het is enorm frustrerend dat als ik net antwoord heb gegeven en de opdracht van je collega heb opgevolgd, de volgende collega vragen gaat stellen. Kom op, leef je een beetje in in mijn situatie!

Om op je vragen in te gaan. De netwerkinstellingen resetten heb ik al gedaan. Daar is wel mooi mijn Galaxy watch mee gereset dus dat kan er ook nog wel bij! Daarnaast een kruistest, ben je serieus? Als ik schrijf dat niet alleen mijn gezin zonder verbinding zit maar de hele wijk? Ga je mij vragen om mijn simkaart in een ander toestel te doen. Welke? Die van mijn vrouw die ook geen verbinding heeft? Kom op zeg. 


Het kan toch niet zo zijn dat als de problemen meer dan twee maanden duren en een complete wijk zonder (goede) verbinding zit dat ik telkens een week moet wachten op een reactie. Om vervolgens ook nog telkens overvallen te worden met wéér vragen? Pak eens door en neem het serieus. Sorry maar het is enorm frustrerend dat als ik net antwoord heb gegeven en de opdracht van je collega heb opgevolgd, de volgende collega vragen gaat stellen. Kom op, leef je een beetje in in mijn situatie!

Om op je vragen in te gaan. De netwerkinstellingen resetten heb ik al gedaan. Daar is wel mooi mijn Galaxy watch mee gereset dus dat kan er ook nog wel bij! Daarnaast een kruistest, ben je serieus? Als ik schrijf dat niet alleen mijn gezin zonder verbinding zit maar de hele wijk? Ga je mij vragen om mijn simkaart in een ander toestel te doen. Welke? Die van mijn vrouw die ook geen verbinding heeft? Kom op zeg. 

Hallo @shearwater, dat begrijp ik heel goed. Echter, als ik dit voor je door ga zetten en achteraf blijkt dat het opgelost kon worden, omdat één van de bovenstaande punten niet goed waren, scheelt het natuurlijk uitzoekwerk. Vandaar dat we een alvast een goed beeld willen hebben van je situatie en alvast het één en ander kunnen uitsluiten, zodat onze netwerkspecialisten het nog beter voor je kunnen uitzoeken! Zij kunnen natuurlijk niet weten dat het speelt in de wijk, anders was het wel te zien om onze dekkingskaart. Of het moet natuurlijk wel het geval zijn en hiervoor hebben we juist de gevraagde informatie van je nodig, zodat het geüpdatet kan worden. Kun je alleen nog even aangeven van welk merk & type toestel je gebruikmaakt? Dan heb ik alles compleet en kan ik het voor je doorzetten! 

Groetjes, 

Pharwin


Reageer