Skip to main content
Beantwoord

Slechte verbinding met mobiel


Ik en mijn hebben allebei een abonnement bij T-Mobile , maar wij ondervinden allebei problemen met het bellen. Midden in een gesprek valt het stil of de verbinding wordt helemaal verbroken. Gechat en gebeld, maar de tweede keer een mail met link gehad, waarvan ik dacht een link naar een formulier om hier melding van te maken, maar dat was niet zo en kan het nergens vinden. Uiteraard eerst gekeken of er geen storing was. 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Wendysteeman 

Ervaren jullie die problemen enkel op een specifieke locatie of ook op meerdere locaties?

Indien op één specifieke locatie dan zou je hiervan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20715 reacties
  • Antwoord
  • 13 maart 2022

Hallo @Wendysteeman 

Ervaren jullie die problemen enkel op een specifieke locatie of ook op meerdere locaties?

Indien op één specifieke locatie dan zou je hiervan een melding kunnen maken op de dekkingskaart.

https://www.t-mobile.nl/mobiel/netwerk/dekking


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 14 maart 2022

Op meerdere plekken. Wel in een kleine straal ofzo van 8 km. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 14 maart 2022

Mijn vrouw en ik ervaren hetzelfde. Onze gesprekken vallen constant na een minuut of 10 weg


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 15 maart 2022

Hi @Wendysteeman en @Tjeerd Giesbers 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hebben jullie de dekking al gecontroleerd op de postcode waar jullie dit ervaren? Mocht de dekking goed zijn en er geen werkzaamheden plaatsvinden, zouden jullie dan de je simkaart in een ander toestel kunnen testen. Zo kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken op onze dekkingskaart pagina zodat onze netwerkspecialisten dit verder gaan onderzoeken. 

ik hoor graag of jullie zo verder komen. 


  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties
  • 15 maart 2022
Hajar schreef:

Hi @Wendysteeman en @Tjeerd Giesbers 

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Hebben jullie de dekking al gecontroleerd op de postcode waar jullie dit ervaren? Mocht de dekking goed zijn en er geen werkzaamheden plaatsvinden, zouden jullie dan de je simkaart in een ander toestel kunnen testen. Zo kunnen we achterhalen of het aan de simkaart of toestel ligt. Je kan ook een melding maken op onze dekkingskaart pagina zodat onze netwerkspecialisten dit verder gaan onderzoeken. 

ik hoor graag of jullie zo verder komen. 

Dekking is goed en geen storingen, de simkaart doet het ook in andere telefoons, sowieso doet de telefoon van mijn vrouw het los van die van mij en vice versa. 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen