Skip to main content

Slechte verbinding met bellen en internet


Sinds 3 weken heb ik nauwelijks verbinding met bellen, gebeld worden en WIFI thuis via de 4G modem. Er is bijna geen 4 of 5G. Dit is i.v.m. veel thuis werken echt problematisch. Heb al meerdere keren geprobeerd Odido te bellen maar na van het kastje naar de muur gestuurd te worden wordt de verbinding verbroken midden in het gesprek. Om gek van te worden. Wie kan helpen?

Uitgelichte reactie

6 november 2023

Hi Elena, welkom op de Community! Niet leuk dat dit nog niet voor je is opgelost. Daar gaan we verandering in brengen! Kun je voor je verbindingen allereerst kijken op onze dekkingskaart of er iets bekend is? Zo niet, dan kun je op de dekkingskaart ook direct een probleem melden. Onze netwerkspecialisten onderzoeken het dan voor je.

Over je 4G modem. Kun je deze allereerst 5 minuten van het stroom halen en opnieuw aansluiten? Dit helpt in de meeste gevallen. Mocht dit niet helpen; laat me dan weten welke router je precies hebt:

  • Binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818)
  • Binnenrouter van ZTE (MF289D)
  • Buitenrouter van Huawei (type B2368)
  • Buitenrouter van WNC (AF55)

Ik verneem graag van je! ðŸ˜Š

 

3 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Elena, welkom op de Community! Niet leuk dat dit nog niet voor je is opgelost. Daar gaan we verandering in brengen! Kun je voor je verbindingen allereerst kijken op onze dekkingskaart of er iets bekend is? Zo niet, dan kun je op de dekkingskaart ook direct een probleem melden. Onze netwerkspecialisten onderzoeken het dan voor je.

Over je 4G modem. Kun je deze allereerst 5 minuten van het stroom halen en opnieuw aansluiten? Dit helpt in de meeste gevallen. Mocht dit niet helpen; laat me dan weten welke router je precies hebt:

  • Binnenrouter van Huawei (type E5186, B618, B818)
  • Binnenrouter van ZTE (MF289D)
  • Buitenrouter van Huawei (type B2368)
  • Buitenrouter van WNC (AF55)

Ik verneem graag van je! ðŸ˜Š

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 10 november 2023

Hi Marciano,

Dank voor je reactie. Op de stortingskaart staat al weken dat er weinig 3G, 4G en 5G is en dat het probleem z.s.m. verholpen gaat worden. Maar niemand weet hoe lang en als ik begin over een financiële tegemoetkoming dan zeggen ze dat dit gebeurt zodra het verholpen is. Ergens anders lees ik weer dat er een online formulier in je account komt te staan, maar zie vooralsnog niks en kan dus ook nog steeds niet bellen, gebeld worden of internetten.

Ik heb de modem opnieuw aangesloten maar dat doet niets. 


Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • 13 november 2023

Hi @ElenaMariska 

Heb je wel een melding gemaakt via de dekkingskaart? Alleen dan wordt er een case aangemaakt voor de netwerkspecialisten en zo kun je ook in aanmerking komen voor de compensatie. Als je dat nog niet hebt gedaan dan adviseer ik je om dat te doen zodat je ook sneller geholpen wordt. 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen