Goedemorgen Mache, niet fijn dat je een trage internetverbinding en haperende lijnen hebt! Laten we snel kijken hoe we dit voor je kunnen oplossen. Wat staat er bovenaan je telefoon bij je bereik; 4G/5G, hoeveel streepjes? Controleer allereerst eens je netwerkkeuze. Helpt het om deze op automatisch te zetten of om juist handmatig met ons netwerk te verbinden?
Helpt dit niet; controleer dan of er een software update voor je telefoon is. Dit kan er ook mee te maken hebben. Zet daarnaast ook eens je telefoon voor enkele minuten uit. Geen vliegstandmodus, maar echt helemaal uit en opnieuw aan. Dan meld je simkaart zich opnieuw aan op het netwerk.
Mocht bovenstaande allemaal niet helpen dan zet ik een case voor je door voor mijn technische collega's. Wil je de volgende gegevens alvast voor me verzamelen:
- 3 voorbeelden wanneer je traag internet en slecht telefonisch bereik had. 3 verschillende voorbeelden bestaan uit datum, tijdstip en locatie. Screenshots van speedtests zijn hierbij zeer welkom.
- Voor de zekerheid een alternatief 06-nummer waarop we je kunnen bereiken. Anders bellen we je op je huidige 06-nummer.
- Dagdeel waar je voorkeur naar uitgaat om gebeld te worden: ochtend, middag, avond (of maakt niet uit)
Ik hoor het graag van je! 😄