Helaas sinds de overstap van “naam” van tele2 naar odido heb ik mega slechte verbinding…
heel de dag maar 1-2 streepjes & soms kan ik helemaal niks met mijn mobiel internet.. zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Helaas sinds de overstap van “naam” van tele2 naar odido heb ik mega slechte verbinding…
heel de dag maar 1-2 streepjes & soms kan ik helemaal niks met mijn mobiel internet.. zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben?
Hallo
De naamswijziging heeft geen invloed op de kwaliteit van het netwerk.
Ervaar je het mindere bereik op meerdere locaties of alleen in en rondom huis? Dan kan je hier een melding over maken op de Dekkingskaart.
Anders kijken of je simkaart beter werkt in een ander toestel kan ook. Mocht je een vervangende simkaart willen proberen dan kan je die aanvragen via je Odido account.
Helaas sinds de naamswijziging heb ik overal slecht internet, en ook op elk toestel.
Dan misschien toch eens een vervangende simkaart nemen als het ook nog eens overal voorkomt waar je bent?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.