Skip to main content
Beantwoord

Slecht internet


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

 

Gisteren heb ik een simkaart gekocht en de simkaart aangesloten, ze zeiden 10 minuten en internet zal verschijnen, het is meer dan een halve dag geleden en er is geen internet, behalve een klein beetje op sociale netwerken, zo lijkt het soms, maar niet meer, en het kost 3G, wat ik niet verander. onbeperkt aankopen
 

 

 

 

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Knutr 

Het lijkt erop dat je slecht bereik hebt. Kan je de dekking eens controleren op de dekkingskaart?

Staat de netwerkmodus in je telefoon bij mobiele netwerken ook goed? Misschien kan je je telefoon eens herstarten.

Ervaar je dit probleem ook op andere locaties in Nederland? Misschien kan je de simkaart ook in een andere telefoon testen.

Bekijk origineel

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 21701 reacties
  • Antwoord
  • 31 maart 2024

Hallo @Knutr 

Het lijkt erop dat je slecht bereik hebt. Kan je de dekking eens controleren op de dekkingskaart?

Staat de netwerkmodus in je telefoon bij mobiele netwerken ook goed? Misschien kan je je telefoon eens herstarten.

Ervaar je dit probleem ook op andere locaties in Nederland? Misschien kan je de simkaart ook in een andere telefoon testen.


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 1 april 2024
waar kan ik een verlofkaart vinden?Opnieuw opstarten hielp niet, de telefooninstellingen zijn prima. Op andere plaatsen is het hetzelfde

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi Knutr, van harte welkom op de Community! Wat bedoel je precies met een verlofkaart? Zet anders even je 06-nummer in je profiel (onder Klantnummer). Dan kijk ik graag met je mee! ðŸ˜„


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen