Gisteren heb ik een simkaart gekocht en de simkaart aangesloten, ze zeiden 10 minuten en internet zal verschijnen, het is meer dan een halve dag geleden en er is geen internet, behalve een klein beetje op sociale netwerken, zo lijkt het soms, maar niet meer, en het kost 3G, wat ik niet verander. onbeperkt aankopen
Hi Knutr, van harte welkom op de Community! Wat bedoel je precies met een verlofkaart? Zet anders even je 06-nummer in je profiel (onder Klantnummer). Dan kijk ik graag met je mee! 😄
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.