Sinds vorige week hebben we op meerdere mobieltjes slecht bereik. Voorheen hadden we altijd vol bereik (5 streepjes), tegenwoordig schommelt het tussen de 1 en 3 streepjes bereik.
Het meest bijzondere is dat wij de gesprekspartner wel goed verstaan zonder ruis ed, maar dat wij blijkbaar telkens wegvallen waardoor wij niet verstaanbaar zijn voor hen. Telefoon opnieuw opgestart, bellen met roaming aan/uit, via wifi uit, niets werkt.
Sinds vorige week hebben we op meerdere mobieltjes slecht bereik. Voorheen hadden we altijd vol bereik (5 streepjes), tegenwoordig schommelt het tussen de 1 en 3 streepjes bereik.
Het meest bijzondere is dat wij de gesprekspartner wel goed verstaan zonder ruis ed, maar dat wij blijkbaar telkens wegvallen waardoor wij niet verstaanbaar zijn voor hen. Telefoon opnieuw opgestart, bellen met roaming aan/uit, via wifi uit, niets werkt.
Hi
Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel fapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Mocht dat niet werken, zou je dan voor mij een kruistest kunnen uitvoeren? Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Ik hoor het graag van je!
Groetjes,
Pharwin
Hi
Groetjes,
Pharwin
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.