Skip to main content
Beantwoord

Slecht bereik op de camping (klacht)

  • 17 May 2024
  • 6 reacties
  • 79 Bekeken

Sinds februari sim only van odido zit ik op de camping ben ik heel slecht tot niet te verstaan.

Terug geweest naar waar ik het abonnement heb afgesloten en mijn klacht neer gelegd en zijn advies was om de gesprekken op te schrijven die slecht waren. Dit omdat de camping niet mijn woonplaats is.

En zo zou ik dan mijn contract kunnen opzeggen heel apart allemaal.

Maar al met al zit ik er twee jaar aan vast met een verschrikkelijke verbinding. Als je ze wilt bellen ben je een halve dag bezig.

Als ik dit allemaal geweten had dat had ik zeker niet voor odido gekozen.

Alles wat voorgesteld wordt heb ik gedaan.

 

6 reacties

Reputatie 4

Heb je dat probleem overal of alleen op de camping? Het blijft natuurlijk wel een mobiel netwerk dus je zult nooit overal volledig bereik hebben.

Wat voor provider had je hiervoor?

Nee heb het overall ik kan niet eens een normaal gesprek voeren.

Ik snap ook dat het bereik niet overal even goed is en dat begrijp ik ook maar dit heb ik met Vodafone nooit gehad.

En als ik dit 2 jaar moet volhouden dan wordt ik daar niet zo blij van

Reputatie 4

Overal is niet goed. Hoe staat het met het aantal streepjes bereik? Ik verbaas me erover aangezien ik ook al meer dan een paar jaar odido/t-mobile via mijn werk heb en dat gaat altijd perfect (op echte uitzonderingen daargelaten).

Hiervoor hadden wij ook vodafone maar merk eigenlijk niet zoveel verschil.

Even een vraagje ben jij van odido

Want de reactie vindt ik raar

Reputatie 4

Even een vraagje ben jij van odido

Want de reactie vindt ik raar

Nee ik ben niet van odido. Dit is het klant helpt klant forum dus ik ben ook gewoon een klant net als jij.

Reputatie 4

ken je deze dekkingskaart? Odido (T-mobile) Dekkingskaart 🇳🇱Dekking van het Odido (T-mobile) netwerk in Nederland (providers.nl)

Reageer