Skip to main content

We hebben 4 abonnementen op 1 huisadres, we klagen al lang maar geen gehoor, wel betalen voor abonnementen maar bereik en internet slecht , krijgen we compensatie?, sinds we odido zijn, is het gewoon ruk.

1 ding is zeker niet oplossen is straks 4 klanten weg bij jullie.

Zelfs tmobile thuis was slecht en nu telefonie en internet ook.

 

Ik zie een reactie graag retour want jullie leveren niet waar we voor betalen.

M.wulff

>Afgeschermd door moderator i.v.m. privégegevens]

 

We hebben 4 abonnementen op 1 huisadres, we klagen al lang maar geen gehoor, wel betalen voor abonnementen maar bereik en internet slecht , krijgen we compensatie?, sinds we odido zijn, is het gewoon ruk.

1 ding is zeker niet oplossen is straks 4 klanten weg bij jullie.

Zelfs tmobile thuis was slecht en nu telefonie en internet ook.

 

Ik zie een reactie graag retour want jullie leveren niet waar we voor betalen.

M.wulff

>Afgeschermd door moderator i.v.m. privégegevens]

 

Hallo @michaelwulff, excuses voor de late reactie! Je topic was ertussen geglipt. Goed dat je contact hierover opneemt, ik help je graag verder! 

Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben!

Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.

Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel tapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.

Als dat niet werkt, raad ik je aan om een melding te maken via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekkingzodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vul je postcode/locatie in in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte en recente datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit. Mocht blijken dat er niks aan de situatie kan veranderen, zullen zij ook een eventuele compensatie met je bespreken! 

Groetjes, 

Pharwin

 


Hoi Pharwin, ik heb gereageerd op de andere topic.

Het heeft geen zin om contact te leggen.

In swifterbant wanneer ik thuis en de rest van de familie dan is het bereik slecht. Odido

Overdag werk ik en ben niet te bereiken..geen eigen gsm mee.

Ik lees via Google storingen  sinds het odido is dus alles minder dus hoe kan dit.

 

Groet Michael 


Hoi Pharwin, ik heb gereageerd op de andere topic.

Het heeft geen zin om contact te leggen.

In swifterbant wanneer ik thuis en de rest van de familie dan is het bereik slecht. Odido

Overdag werk ik en ben niet te bereiken..geen eigen gsm mee.

Ik lees via Google storingen  sinds het odido is dus alles minder dus hoe kan dit.

 

Groet Michael 

Hallo @michaelwulff, Wat je eventueel kunt doen is een melding maken via onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking, zodat een netwerkspecialist de situatie op jouw locatie kan onderzoeken en verklaren. Vul je postcode/locatie in in het daarvoor bestemde veld en klik daaronder op de button met de tekst 'Meld een probleem'. Vervolgens is het belangrijk dat je in het formulier met name één exacte en recente datum en tijdstip invult waarop dit probleem zich voordoet of heeft voorgedaan. Onze netwerkspecialisten kunnen aan de hand daarvan namelijk de verbinding tussen jouw simkaart en de netwerkmast(en) op dit exacte tijdstip verder voor je onderzoeken. Ze nemen binnen enkele dagen telefonisch contact met je op om de uitkomst te bespreken. Daar komt dan meer duidelijkheid en een oplossing uit.

Groetjes, 

Pharwin 


Reageer