Skip to main content
Beantwoord

simkaart offline maar niet geblokkeerd


Hoi allemaal. Ik heb mijn telefoon in het buitenland een paar weken uit gehad. Daarvoor had ik gewoon signaal (ik heb het niet eens specifiek over internet maar signaal in het algemeen).

Gisteren heb ik mijn telefoon weer aangezet (nog steeds in het buitenland, wel in een stad waar goed bereik is) maar krijg ik dus geen signaal. Volgens de t-mobile app is mijn simkaart niet geblokkeerd. Ik heb aan/uitzetten geprobeerd, ik heb de simkaart in een andere telefoon geprobeerd en ik heb netwerk selectie zowel automatisch als handmatig geprobeerd, maar geen van allen hielp.

 

heeft iemand enig idee wat er aan de hand is en hoe ik weer signaal kan krijgen?

Beste antwoord door Hajar van Odido

Hi @carmen_slot 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Je hebt momenteel geen databundel en dus kun je geen gebruik maken van internet. Daarvoor moet je een bundel aanschaffen. Als je helemaal geen bereik hebt dan kun je ook de dekking op jouw locatie controleren. Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en dan kun je zien met welke providers je de beste dekking hebt. Je kan deze dan handmatig selecteren in je toestel. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd, maar je kan als de optie er is meerdere providers proberen. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

 

 

Bekijk origineel
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Mobiel
  • 11665 reacties
  • Antwoord
  • 26 juni 2022

Hi @carmen_slot 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Je hebt momenteel geen databundel en dus kun je geen gebruik maken van internet. Daarvoor moet je een bundel aanschaffen. Als je helemaal geen bereik hebt dan kun je ook de dekking op jouw locatie controleren. Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en dan kun je zien met welke providers je de beste dekking hebt. Je kan deze dan handmatig selecteren in je toestel. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd, maar je kan als de optie er is meerdere providers proberen. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

 

 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 26 juni 2022
Hajar schreef:

Hi @carmen_slot 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je geen blokkades hebt. Je hebt momenteel geen databundel en dus kun je geen gebruik maken van internet. Daarvoor moet je een bundel aanschaffen. Als je helemaal geen bereik hebt dan kun je ook de dekking op jouw locatie controleren. Op onze dekkingskaart kun je het land selecteren waar je bent en dan kun je zien met welke providers je de beste dekking hebt. Je kan deze dan handmatig selecteren in je toestel. Ik zie dat je dat al hebt geprobeerd, maar je kan als de optie er is meerdere providers proberen. 

Laat je even weten of je zo verder komt?

 

 

Dank je wel voor je reactie en tips!

klopt van de internet bundel, ik heb een tweede telefoon met een namibische simkaart waar ik data op heb staan.

Ik zou echter in deze regio (ik zit momenteel in Windhoek) gewoon bereik moeten hebben, Namibië wordt ook gedekt zag ik. Ik kan handmatig wel providers selecteren maar vervolgens gebeurt er niks, waardoor ik geen sms o.I.d. Kan ontvangen (ik wilde iets regelen waarvoor ik een verificatiecode per sms nodig heb, maar die kan ik dus niet ontvangen). 


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen