Skip to main content

simkaart nog steeds geblokkeerd na betalingen

Goededag,

Ik heb een betalings achterstand gehad maar dat inmiddels via ideal 1 dag eerder al betaald maar nog steeds zit er een blokkade op mijn simkaart ben ook in het buitenland en maak gebruik van een travel pas heb maar 1 dag kunnen gebruiken en nu doet niks het door de blokkade.

Ik wil graag geholpen worden met de opheffing daarvan want alles is nu netjes betaald.

Mvg,

5 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20541 reacties
  • 30 mei 2023

Hallo @Romana9090 

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Eventueel handmatig een andere provider selecteren kan je ook proberen.

Hier zie je met welke provider je verbinding kunt maken.

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 30 mei 2023

Hallo

Ik heb alles al geprobeerd.

Hajar van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hi @Romana9090 

Heb je nog steeds last van een blokkade? Anders kijk ik graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of je betaling is verwerkt en of alle instellingen goed staan in ons systeem. 

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 19 maart 2025

Hi Hajar ik heb hetzelfde probleem.

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hey ​@Clskyy van harte welkom op onze Community! Wel zo fijn als je simkaart zo snel mogelijk weer actief wordt, nadat je hebt betaald. Laten we samen naar een oplossing kijken! Had je de betaling via de iDeal knop in je Mijn Odido account gedaan? Dan wordt de betaling direct verwerkt en zal de blokkade automatisch binnen een uur worden verwijderd. Als je het bedrag handmatig naar ons rekeningnummer hebt overgemaakt, duurt het ongeveer 3 werkdagen voordat het bedrag is gekoppeld en verwerkt in je account. Zodra dat is gedaan, wordt de blokkade automatisch verwijderd. Het helpt ook vaak om je toestel opnieuw op te starten, zodat je simkaart opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt. 

Werkt alles inmiddels naar behoren? Zo niet, dan wil ik graag met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld. Echter, mis ik alleen nog je geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer in je profiel. Zou je die voor mij kunnen invullen en een seintje geven in dit topic wanneer je dat hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen