Skip to main content

Goededag,

Ik heb een betalings achterstand gehad maar dat inmiddels via ideal 1 dag eerder al betaald maar nog steeds zit er een blokkade op mijn simkaart ben ook in het buitenland en maak gebruik van een travel pas heb maar 1 dag kunnen gebruiken en nu doet niks het door de blokkade.

Ik wil graag geholpen worden met de opheffing daarvan want alles is nu netjes betaald.

Mvg,

Hallo @Romana9090 

Heb je je telefoon al opnieuw opgestart? Eventueel handmatig een andere provider selecteren kan je ook proberen.

Hier zie je met welke provider je verbinding kunt maken.


Hallo

Ik heb alles al geprobeerd.


Hi @Romana9090 

Heb je nog steeds last van een blokkade? Anders kijk ik graag met je mee! Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan ga ik kijken of je betaling is verwerkt en of alle instellingen goed staan in ons systeem. 


Reageer