Ik ben op reis en ben mijn Nederlandse SIM kwijt. Ik wil die nu blokkeren, maar kan alleen inloggen met een SMS. Die kan ik logischerwijs niet ontvangen omdat ik mijn sim kwijt ben. Odido is onbereikbaar via de chat en de chatbot is ook van geen enkele hulp. Mijn vriendin heeft daarnaast ook al gebeld vanuit NL maar wordt gewoon van de lijn af gegooid. Echt belachelijk dit. Hoe kan ik een nieuwe sim bestellen?????
Bladzijde 1 / 1
Hi
Wat jammer dat je je simkaart kwijt bent geraakt. Ik help je graag om de simkaart te blokkeren en een nieuwe te bestellen. Wil je dan een fysieke simkaart of een eSim? Een fysieke simkaart wordt naar je adres in Nederland gestuurd. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat en het nieuwe nummer, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik met je mee!
Ik heb je een bericht gestuurd!
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.