Skip to main content
Beantwoord

simkaart geeft onbekend nummer


Ik heb buiten de Europese unie verschillende esims gebruikt. Nu ben ik weer terug in de Europese unie, namelijk Slovenië. 

Het lukt me niet om mijn simkaart weer te laten werken. De simkaart is niet geblokkeerd. Ik heb mijn mobiel meerdere keren opnieuw gestart. In de instellingen zie ik onder simkaart staan: onbekend nummer. Ik heb handmatig de beschikbare providers geprobeerd. 

Beste antwoord door roelofhulshof

Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@roelofhulshof, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Bedankt, probleem is nu opgelost. 

Bekijk origineel

3 reacties

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@roelofhulshof, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 27 juni 2025
Pharwin van Odido schreef:

Hoi ​@roelofhulshof, van harte welkom op onze community! Wel zo fijn als je eSIM het doet, laten we samen naar een oplossing kijken. Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden. 

Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel en mij een seintje geven wanneer je dit hebt gedaan? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken of alles bij je abonnement goed staat ingesteld! 

Bedankt, probleem is nu opgelost. 


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@roelofhulshof, fijn dat het is opgelost, daar ben ik blij mee! Als ik vanuit deze kant nog iets voor je kan betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu nog een hele fijne dag gewenst! 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen