Goedemorgen @Juszt-Michelle
Welkom in de Community.
De moderator kan je misschien verder helpen, maar dan moet je geduld hebben of kijken of ze je op Twitter kunnen helpen. Ze zijn daar tot 17:30 aanwezig @tmobile_webcare
Let op in NL is de zomertijd ingegaan.
Succes!
Klanten die echt niet in de gelegenheid zijn om naar de winkel te komen, worden doorgeschakeld naar een speciaal team dat met extra controle stappen alsnog in uitzonderlijke gevallen de nieuwe simkaart kan activeren.
Hi @Juszt-Michelle
ik begrijp natuurlijk dat je gewoon bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Ik heb je hiervoor je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige simkaart nummer en je nieuwe simkaart vermelden dan help ik je graag verder.
Hi @Juszt-Michelle
ik begrijp natuurlijk dat je gewoon bereikbaar wilt zijn in het buitenland. Is het inmiddels gelukt om de simkaart te activeren? Anders kijk ik ook graag wat ik voor je kan betekenen. Ik heb je hiervoor je gegevens nodig. Zou je een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van de IBAN? Graag ook je huidige simkaart nummer en je nieuwe simkaart vermelden dan help ik je graag verder.
Hey hoi!
inmiddels is het opgelost. De melding dat hij mijn identiteit niet kon bevestigen verdween en ik kon hem activeren.
alsnog bedankt voor de reactie!
Hey hoi!
inmiddels is het opgelost. De melding dat hij mijn identiteit niet kon bevestigen verdween en ik kon hem activeren.
alsnog bedankt voor de reactie!
Super dat het is opgelost. Mocht je in de toekomst vragen hebben. laat het ons weten! Ik wens je nog een fijne tijd in de VS.