Skip to main content
Beantwoord

simkaart deblokkeren

• 26 februari 2025
  • 4 reacties
  • 33 Bekeken

Goedemiddag, zou jullie mijn simkaart kunnen deblokkeren ik probeer contact opnemen maar lukt niet via chat ik krijgt komende vrijdag geld binnen kunnen jullie dit voor me doen en in delen splitsen ik heb nieuwe rekening nummer daar gaat t fout.

Beste antwoord door Pharwin van Odido

Goedemorgen ​@Dawid123 van harte welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn, ik help je graag! We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, houd wel rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega en dat er een betalingsregeling in gang is gezet. Je simkaart is ook gedeblokkeerd en staat op actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Werkt alles inmiddels naar behoren?

Ik hoor het graag van je! 

Bekijk origineel

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 26 februari 2025

Hallo ​@Dawid123  Heb je betalingsachterstand?

Vul even je profiel compleet in met de juiste gegevens (zie mijn onderschrift) dan kan de moderator je sneller helpen als je aan de beurt bent.

• heeft eerste post geplaatst
  • 26 februari 2025

Dawid Baran, XXXX, XXXX, XXXX, ik wil graag in termijnen betalen en eerste termijn kan ik komende vrijdag betalen graag aub me simkaart deblokkeren. 

Moderator edit: plaats geen persoonsgegevens in een openbaar bericht.

• heeft eerste post geplaatst
  • 26 februari 2025

Ik wil graag jullie spreken maar lukt niet 

Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Goedemorgen ​@Dawid123 van harte welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je zo snel mogelijk weer bereikbaar wilt zijn, ik help je graag! We helpen iedereen die op volgorde bij ons binnenkomt, houd wel rekening met een verwerkingstijd van 24 - 48 uur. Dit staat ook in onze huisregels vermeld. Op deze manier blijft het ook eerlijk tegenover de rest en ik hoop dat je dit begrijpt! 

Ik heb gelijk gekeken bij je abonnement en ik zie dat je inmiddels al contact hebt gehad met een collega en dat er een betalingsregeling in gang is gezet. Je simkaart is ook gedeblokkeerd en staat op actief. Kun je je toestel opnieuw opstarten? Werkt alles inmiddels naar behoren?

Ik hoor het graag van je! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen