Skip to main content
Beantwoord

Simkaart activeren werkt niet


Beste,

 

 

 

Ik heb een nieuwe simkaart ontvangen vandaag en deze wou ik activeren. Ik heb op mijn oude toestel een esim en die heb ik per ongeluk verwijderd. Nu is de klantenservice niet bereikbaar tot aanstaande dinsdag en ik zie het niet echt zitten om zolang zonder mobiel te moeten doen. 

 

Is er een andere oplossing? Want via de activerings pagina kom ik helaas niet verder.

 

 

 

Alvast bedankt,

 

 

 

Paul

Beste antwoord door Waqqas

Hallo @Hypodermic je hebt je vraag al eerder gesteld, het is niet nodig een 2de topic aan te maken.

https://community.t-mobile.nl/stel-je-vraag-551/simkaart-activeren-342218

Bekijk origineel
This topic has been closed for comments

3 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20342 reacties
  • Antwoord
  • 16 april 2022

Hallo @Hypodermic je hebt je vraag al eerder gesteld, het is niet nodig een 2de topic aan te maken.

https://community.t-mobile.nl/stel-je-vraag-551/simkaart-activeren-342218


  • Auteur
  • is een King Poster
  • 29 reacties
  • 16 april 2022

Beste @Waqqas ,

 

Bedankt voor uw inhoudelijke reactie en uw hulp. Wordt zeer op prijs gesteld.

Mijn simkaart is spontaan weer gaan werken.

Met vriendelijke groet,

 

Paul


Lisa
  • Oud-Moderator
  • 5725 reacties
  • 17 april 2022

Hoi @Hypodermic, super dat je zo goed bent geholpen door @Waqqas!

Zoals @Waqqas ook al aangeeft, is het plaatsen van twee topics over hetzelfde onderwerp óf met exacte dezelfde inhoud is niet toegestaan: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Door het een volgende keer bij maximaal één topic te houden, blijft het overzichtelijk en kunnen wij je nóg sneller helpen, thanks! 🎊

Dit topic gaat nu op slot. Hele fijne Pasen!


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen