Skip to main content
Beantwoord

Simkaart 4G voor Eufy 4G LTE Cam S330

• 20 april 2025
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

De beveiligingscamera van Eufy die ik graag wil aanschaffen vereist een 4G simkaart. Er wordt een kaart bijgeleverd maar ik zou graag gebruik maken van een ODIDO simkaart aangezien ik daar al een abonnement heb. Ik denk dat de data only simkaart van ODIDO zou moeten werken voor de Eufy 4G LTE Cam S330 maar ik zou graag een (samen unlimited) Sim only simkaart (met 06-nummer) van ODIDO willen gebruiken voor de Eufy 4G LTE Cam S330? Op de website van Eufy staat het volgende:

Werkt de ODIDO sim only simkaart (06-nummer) (Samen unlimited abonnement) voor de Eufy 4G LTE Cam S330?

Ik hoor het graag.

vriendelijke groet,

Beste antwoord door eric

hoi ​@Swiebert ,

Simkaarten met 06 nummers mogen vanuoit de ACM niet in routers worden gebruikt. Daar zijn abonnementen met een 097 nummers voor nodig. Dat heet een datasim. Deze kun je hier vinden.

Omdat je al een abonnement bij Odido hebt krijg je klantvoordeel, bijvoorbeeld die unlimited start voor 20 euro per maand met 097 nummer dus. De snelheid van 20 Mbit per seconden is meer dan voldoende voor een consumenten bewakingscamera.

Bekijk origineel

1 reactie

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9041 reacties
  • Antwoord
  • 20 april 2025

hoi ​@Swiebert ,

Simkaarten met 06 nummers mogen vanuoit de ACM niet in routers worden gebruikt. Daar zijn abonnementen met een 097 nummers voor nodig. Dat heet een datasim. Deze kun je hier vinden.

Omdat je al een abonnement bij Odido hebt krijg je klantvoordeel, bijvoorbeeld die unlimited start voor 20 euro per maand met 097 nummer dus. De snelheid van 20 Mbit per seconden is meer dan voldoende voor een consumenten bewakingscamera.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen