Skip to main content
Beantwoord

SIM-kaart nog steeds geblokkeerd ondanks dat ik heb betaald, hoe kan dit?


Ik heb gisteren een achterstaande betaling betaald gelijk nadat ik melding kreeg dat mijn simkaart is geblokkeerd. Dit heb ik via iDeal gedaan, echter heb ik een dag later nog steeds geen 5G. Hoe kan dit?

Beste antwoord door 1234hoedjevanpapier

eric schreef:

Keer je toestel uit en aan zetten kan helpen

Dit heeft gewerkt, bedankt!

Bekijk origineel

3 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8588 reacties
  • 11 maart 2025

Keer je toestel uit en aan zetten kan helpen


  • Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 11 maart 2025
eric schreef:

Keer je toestel uit en aan zetten kan helpen

Dit heeft gewerkt, bedankt!


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hi ​@1234hoedjevanpapier van harte welkom op onze Community, ik geef je graag meer duidelijkheid hierover! Als je de betaling hebt voldaan middels de iDeal knop in je Mijn Odido account, wordt de betaling direct verwerkt en wordt je blokkade automatisch binnen een uur verwijderd. Het helpt altijd om daarna je toestel opnieuw op te starten! 

Fijn dat het is gelukt, daar zijn we blij mee en bedankt voor je betaling! Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust - de Community staat voor je klaar! 😄


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen