Skip to main content
Beantwoord

Service unavalable in Belgium

  • 3 June 2024
  • 7 reacties
  • 59 Bekeken

Ik ben gisteren in België aangekomen en mijn simkaart kan geen verbinding maken met een van de beschikbare mobiele netwerken. Ik heb alles geprobeerd, maar het is nog steeds niet geregistreerd, kan iemand mij alstublieft helpen?

 

7 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @nasreddine.bacali 

Vaak helpt het om je telefoon even te herstarten of handmatig een andere provider kiezen.

Heb je verder ook geen blokkades in je Odido account of een openstaande factuur of een betalingsregeling bijvoorbeeld?

Hallo @Waqqas,

 

Ik heb mijn telefoon al herstart en handmatig geprobeerd een andere provider te kiezen, maar het probleem blijft bestaan. Er zijn geen blokkades in mijn Odido-account en er is geen sprake van een openstaande factuur of een betalingsregeling.

Reputatie 7
Badge +15

@nasreddine.bacali 

Staat je klantnummer in je community profiel zodat een moderator kan meekijken? Doet de simkaart het ook niet in een andere telefoon?

En zorg dat mobiele data en roaming aan staat.

@Waqqas 

Ja, mijn klantnummer staat in mijn community profiel. Nee, de simkaart werkt ook niet in een andere telefoon. En ja, mijn data roaming staat aan. Ik heb al een andere werkgerelateerde Odido-simkaart die wel werkt.

Reputatie 7
Badge +9

Goedemorgen Nasreddine, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in België en ik help je graag direct verder om weer verbinding te krijgen. Ik zie dat je wel een betalingsregeling hebt lopen. Hierdoor staat er een blokkade op international roaming. Deze heb ik direct voor je opgeheven, dus je zou zo direct (misschien binnen een paar minuutjes) weer verbinding moeten hebben. In België kan je verbinding maken met de netwerken Orange, Proximus en Telenet Base. Laat je het me weten of het werkt? 😄

Goedemorgen Nasreddine, van harte welkom op de Community! Ik hoop dat je een leuke tijd hebt in België en ik help je graag direct verder om weer verbinding te krijgen. Ik zie dat je wel een betalingsregeling hebt lopen. Hierdoor staat er een blokkade op international roaming. Deze heb ik direct voor je opgeheven, dus je zou zo direct (misschien binnen een paar minuutjes) weer verbinding moeten hebben. In België kan je verbinding maken met de netwerken Orange, Proximus en Telenet Base. Laat je het me weten of het werkt? 😄

 

Hallo @Marciano van Odido, bedankt voor de snelle hulp! Het werkt nu weer.

Reputatie 7
Badge +9

Hoi Nasreddine, fijn dat het nu werkt en natuurlijk graag gedaan! Jij ook bedankt voor het laten weten en ik wens je nog een heel fijn verblijf in België. Mocht je nog vragen hebben dan weet je me te vinden! 

Reageer