Skip to main content
Beantwoord

Problemen mobiele data


  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Sins vanmiddag 12 uur heb ik wel tot geen mobiele data. Het ene moment heb ik gewoon 4G/5G en het andere moment niet. De data springt aan en uit. Ik ondervind dit als zeer vervelend. Kan ik hier iets aan doen.

Beste antwoord door G_r_u_m_p_i_e

Ik ga er vanuit dat z de komende uren nog druk bezig zijn om het mobiele netwerk weer stabiel te krijgen. Zelfs met 2 telefoons naast elkaar had de ÊÊn wel verbinding en de ander niet đŸĨš.

Maar wees gerust de andere providers (werk telefoon getest) melden dan geen storingen, maar bij hun lag de snelheid wel veel lager.

Bekijk origineel

13 reacties

  • is een King Poster
  • 118 reacties
  • 25 juni 2025

Er was een grote storing, maar alles zou langzaam aan weer moeten gaan werken. Helaas ondanks vol netwerk bereik op 5G. Valt verbinding in de Randstad steeds weg. 


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 9748 reacties
  • 25 juni 2025

Inderdaad,  alle gebruikers krijgen weer gefaseerd toegang maar de meeste zijn al gedaan.  Probeer je telefoon een uit en aan te zetten. 


  • 556 reacties
  • 25 juni 2025

Werkt nog steeds niet goed in Rotterdam. Af en toe internet.

Simpel werkt wel.

Ik kan verlengen, maar als dat zo blijft door gaan bij odido verhuis ik naar de kpn.

Kan nu geen voetbal kijken😡


  • is een King Poster
  • 118 reacties
  • 25 juni 2025

​@eric uit en aan is helaas geen oplossing. Probleem blijft dat ondanks goed bereik geen internet. Nu nog heel wispelturig.


  • is een Top Poster
  • 25 reacties
  • 25 juni 2025

Sinds de storing werkt VoWifi niet meer op mijn telefoon. Ik heb al een paar keer opnieuw opgestart, vliegtuigmodus aan en uit, schuifje Bellen via Wifi aan en uitâ€Ļ Maar het ikoontje blijft weg.

 

Ook 4G laat 0 balkjes zien. Ik heb wel bereik met 3G. Ik zit in de regio Zeist.


  • is een King Poster
  • 118 reacties
  • Antwoord
  • 25 juni 2025

Ik ga er vanuit dat z de komende uren nog druk bezig zijn om het mobiele netwerk weer stabiel te krijgen. Zelfs met 2 telefoons naast elkaar had de ÊÊn wel verbinding en de ander niet đŸĨš.

Maar wees gerust de andere providers (werk telefoon getest) melden dan geen storingen, maar bij hun lag de snelheid wel veel lager.


  • 556 reacties
  • 1 augustus 2025

Het is weer eens zover

3043LH Rotterdam helemaal geen verbinding meer met mobiel.

Zowel met odido als simpel.

Begint langzamerhand heel vervelend te worden.


  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 1 augustus 2025

Ook hier geen bereik meer, af en toe ook helemaal geen netwerk.  kan daardoor ook geen SMS ontvangen of ontvang deze na 16 minuten pas, hetgeen ik wel nodig heb ivm werkzaamheden. 

 

ellende is begonnen na de landelijke storing maar nu sinds twee dagen weer met echte uitval. 

Postcode 6118 

 

en ja.. telefoon is opnieuw opgestart, updates zijn bijgewerkt en de kruistest is ook niet afwijkend.. 


  • 556 reacties
  • 1 augustus 2025

Het werkt nog steeds niet.

Gelukkig kan ik in september overstappen naar kpn.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Hakuin â€‹@Eva_89 op dit moment kun je problemen ervaren op ons netwerk. Uiteraard onze excuses voor het ongemak. We zijn op zoek naar de oorzaak en doen er alles aan om het zo snel mogelijk op te lossen.  We houden iedereen op de hoogte in dit topic: 

Zodra er meer bekend is, plaatsen we meteen een update in dat topic! 


  • 556 reacties
  • 1 augustus 2025

De storing in Rotterdam duurt denk ik al meer dan 12 uur. Dat wordt dokken voor simpel en odido.

Het beste netwerk van Nederland 😁😁😁😂😂😂

In Frankrijk wil simpel en odido als voorkeur netwerk verbinding maken met FREE (het slechtste netwerk van Frankrijk, je zou kunnen zeggen het het Odido van Frankrijk).

Ik wil alle medewerkers van odido sterkte wensen! Je zal maar bij odido werken en teleurgestelde mensen te woord moeten staan.


  • 556 reacties
  • 6 augustus 2025

Vanmiddag weer korte perioden dat het internet niet werkte in Schiedam en Rotterdam.

Twee abonnenten Odido en 1 simpel.


Pharwin van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+8

Hoi ​@Hakuin, de problemen zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt bij jou ook alles naar behoren? Zo niet, start dan voor de zekerheid je toestel opnieuw op. Ik heb meteen gekeken op onze dekkingskaart en ik zie dat er op 12 augustus werkzaamheden plaatsvinden met de mast bij jou in de buurt. Houd er rekening mee dat er in de tussentijd een verstoring is op bellen en internet door deze geplande werkzaamheden. Excuses voor het ongemak! 

Start na 12 augustus je toestel opnieuw op en ik weet zeker dat je daarna een verbetere dekking zult ervaren. Als dat niet het geval is, laat het dan gerust weten in dit topic. Dan kijken we samen naar een oplossing! 

Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. We zijn er voor je!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen