Skip to main content
Sinds een aantal weken heb ik problemen met het ontvangen van de sms'jes die PayPal stuurt bij het inloggen (2-traps verificatie).

Soms komen ze vrijwel direct binnen zoals het hoort, maar sinds een paar weken vaak ook helemaal niet.

Een paar dagen geleden ging het weer goed, nadat het een tijdje niet gewerkt had, dus ik had goede hoop dat het probleem opgelost was, maar helaas ging het vandaag weer mis.

Aangezien andere sms'jes wel goed binnenkomen lijkt het een specifiek probleem met Paypal te zijn. Zij geven aan dat de sms'jes wel verstuurd worden en dat het probleem daarmee aan de ontvangende kant zouden moeten zitten (dus ergens bij T-Mobile).

Het zou fijn zijn als dit probleem verholpen zou kunnen worden 🙂
Hallo,



Ook ik heb dit probleem al een week.

Vandaag opnieuw tussen 16:45 en 17:00 3x geprobeerd.

Telefoon al opnieuw opgestart. Dat was ook geen oplossing.



Ik hoor graag wat er aan gedaan kan worden.



Gr. Jacob
Hi Jacob,



Dankjewel voor het doorgeven! Ik heb voor jou ook een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Zodra er een oplossing zullen zij dit aan jou terugkoppelen!
Hallo,



Bij deze ook mijn data waarop ik geprobeerd heb een SMS-code te ontvangen van Paypal maar niet is binnengekomen;



22 juli om 15:14, 16:57 en 20:55 uur.



Hopelijk wordt het probleem snel opgelost.



Mvg,



Wesley
Hoi,



Hier ook sinds een week of twee hetzelfde probleem.

Laatste pogingen: vandaag (23-7) tussen 12:00 en 13:30.
Hier ook hetzelfde probleem, al minstens 3 weken overigens. Dacht dat de storing zich wel op zou lossen, maar deze blijft blijkbaar aan. Graag instructies wat te doen om dit op te lossen.
Hier hetzelfde probleem al een tijdje, vanochtend 24 juli tussen 09.35, 09,40 en 09.44 een aantal keer codes opgevraagd via Paypal site en webwinkel.
Hi Wesley, M76 en Kenneth,



Bedankt voor de voorbeelden. Ik heb voor jullie een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken!



@Rovanu; Zou jij ons 3 voorbeelden van de exacte datum en de exacte tijdstippen kunnen geven waarop dit probleem voorkwam? Zo kunnen we een case voor je aanmaken en kan onze technische afdeling het voor je oplossen. We zien je reactie graag tegemoet!
Ik ben blij dat ik bij PayPal nog een tweede telefoonnummer van een andere provider als verificatie heb opgegeven. Ik had een heel groot probleem gehad met alleen T-mobile. Probleem is nog steeds niet opgelost.
Dank je wel @Hajar , hopelijk wordt dit snel opgelost.
Ook hier het zelfde probleem. Al weken geen paypal SMS. In het begin kwamen ze soms nog na een halve dag wachten maar nu zit ik vast aan de alternatieve telefoon verificatie.

Vandaag 19:45 20:05 20:10.

Ik snap alleen niet waarom iedereen dit soort voorbeelden moet doorgeven. Kunnen jullie zelf niks testen? Vooral met iets wat al zo lang speelt mag er onderhand wel duidelijk zijn wat het probleem is.
Zelfde probleem, 4+ weken gaande en het lijkt alleen zo te zijn voor PayPal verificatie. Al contact gehad met PayPal's support voordat ik hier kwam en die gaven ook aan dat het waarschijnlijk aan de provider lag.



Om 3 recente pogingen te geven, vandaag 25/07, 2 keer tussen 4:50 and 5:06 en 23/07 rond 10:25.



De laatste datum en tijdstip dat het wel werkte en ik een sms had ontvangen was 14 Juni, 10:24



Als velen dit probleem ondervinden zie ik persoonlijk niet in hoe dit zo lang kan duren om het globaal op te lossen.
Hoi Digibetus en Ferizo,



Dankjulliewel voor de voorbeelden! Ik heb ook deze meteen doorgezet.



Ik snap heel goed dat het lijkt alsof we het alláaang opgelost zouden kunnen hebben, maar dit soort problemen zijn vaak veel complexer dan ze in eerste instantie lijken! Daarom helpt het onze specialisten enorm dat jullie deze voorbeelden aandragen, zodat zij het onderzoek kunnen voortzetten. Daarom nogmaals bedankt voor jullie input!
@Hajar , @Jaimy ,



Ik had nog geen specifieke tijd gemeld; zojuist nog eens geprobeerd bij PayPal, zonder succes:

25-7-2018 11:56u, 12:02u en 12:04u
Ik heb hetzelfde probleem sinds 3 weken maar dit is duidelijk een paypal probleem.

Ik weet niet of ik hier mag linken maar op het paypal forum zitten gebruikers uit andere landen met andere providers met het zelfde probleem.
@M76 Hartstikke bedankt, ik heb de exacte tijden meteen toegevoegd aan de case!



@MojoW Dat zou inderdaad goed kunnen dan! Thanks voor je tip. ☺️
Zelfde probleem hier met PayPal en Amazon 2f authenticatie.



Vandaag: 15.05, 14.00-14.45 (meerdere pogingen)
Hi Phaeton,



Dankjewel voor de voorbeelden. Ik heb voor jou een case aangemaakt en onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken!
Om te registreren bij amazon moet je je telefoon nummer bevestigen. Echter krijg ik geen verificatie sms.



28/07 18:30 - 18:45 , 3x geprobeerd



PS: Kan mijn naam gewijzigd worden naar JoeyRSD? Ik kan zelf niks vinden over het wijzigen van een forum naam.
Ik heb hetzelfde probleem voor amazon en paypal, heb het hier al een paar dagen geleden over gehad met de webchat, die zou een case al moeten hebben aangemaakt.

Ik zou graag willen weten of er hier al mensen zijn waarvoor het gefixt is, of dat er enige tijdsbestek bekent is voor hoelang dit duurt.
Ik heb het zelfde probleem. Vandaag weer geprobeerd om 15.01.



Wanneer wordt dit verholpen? Of is er een alternatieve manier om aankopen te doen? Ik kan nu niets via de Appstore kopen.
Ik heb het geprobeerd na te bootsen en ik krijg ook geen sms binnen van Paypal.

Dit was om 16:27 en om 16:28.




  • gebruik maken van 2G en 3G maakt geen verschil
  • apn instellingen resetten en veranderen van internet naar smartsites.t-mobile werkt ook niet
  • invoeren van internationaal nummer 00316xxxxxxxx werkt ook niet

Google’s verificatiecode werkt wel. Die van Facebook/Instagram ook.



Echter heb ik op 3 juni 2018 om 22:36 wel een sms-bericht ontvangen met code van Paypal. Daartussenin moet dus wat veranderd zijn waardoor het niet meer werkt. Ben benieuwd of dit opgelost kan worden.
Hi allemaal,



Ik heb voor jullie een case aangemaakt en dit wordt nu verder onderzocht door onze technische afdeling. Excuses voor het ongemak!
Hi,



Hier hetzelfde probleem, al weken

Reeds contact gehad met paypal en zij geven aan dat het probleem bij tmobile zit ?

Vannochtend 1-8-2018 tussen 9.15 en 9.20 3 sms berichten aangevraagd, er komt niets door.

Het advies om 2fa bij een betalingsprovider uit te zetten is redelijk bizar.

verneem graag wanneer het opgelost is.
21 juli 12:25

23 juli 01:11

24 juli 23:10
Ook hier dezelfde problemen. Onlangs al meerdere keren geprobeerd, maar ook zojuist tussen 9:00 en 9:30. Alle andere verificatie-SMS berichten komen wel normaal binnen, alleen die van PayPal worden niet ontvangen.



Ongeveer een minuut geleden nog een poging gedaan.

Reageer