Skip to main content
Beantwoord

Problemen activering Facetime en iMessage

  • June 19, 2025
  • 128 reacties
  • 4095 Bekeken

Toon eerste reactie

128 reacties

  • is een nieuwe Poster
  • September 13, 2025

Top!! Bij mij werkt t weer.


  • is een nieuwe Poster
  • September 25, 2025

@Pharwin van Odido ​@Marciano van Odido het zou fijn zijn als iemand nog even naar mijn bericht kijkt! Zit al weken zonder facetime, wat een belabberde service zeg!


Pharwin van Odido
Forum|alt.badge.img+9

Hoi ​@Theetjebreed ik help je hier graag bij verder! De problemen rondom iMessage en Facetime zouden inmiddels opgelost moeten zijn. Werkt het nog steeds niet bij jou? Zou je eens het volgende kunnen proberen: 

  • Toestel opnieuw opstarten
  • Software van je toestel controleren
  • Netwerkinstellingen resetten van je iPhone. Dit kan via de instellingen van je toestel. 

Probeer het daarna opnieuw te activeren: 

Facetime: Open de iPhone-instellingen > FaceTime > Zorg ervoor dat FaceTime is ingeschakeld > Tik op het Odido-nummer > Wanneer je een melding krijgt, tik dan op ‘Schakel in’.

IMessage: Open iPhone-instellingen > Apps > Berichten > Zorg ervoor dat iMessage is ingeschakeld > tik op 'Versturen en ontvangen' > Tik het Odido-nummer > Je krijgt een melding, klik op ‘Schakel In’

Mocht het alsnog niet werken, dan ontvang ik graag de onderstaande informatie van je: 

  • Datum & tijdstip van de recente activeringspoging:
  • Sinds wanneer doet dit probleem zich voor:
  • Welke foutmelding krijg je exact te zien (graag een screenshot zonder privégegevens) 

Dan kan ik een ticket voor je aanmaken en doorzetten richting één van onze technische specialisten, zodat het onderzocht kan worden. Ik zie je reactie graag tegemoet!