Skip to main content
Beantwoord

Problemen 5G

  • 24 June 2024
  • 5 reacties
  • 79 Bekeken

Goedemorgen,

 

Sinds 2 maanden heb ik een nieuw toestel en daarmee ook 5G in plaats van 4G, sinds die tijd is mijn internet om te huilen, aan en uit zetten, sim in een ander toestel etc etc heb ik allemaal al geprobeerd, 5G is slecht in huis en buitenshuis. Ik zou hier graag een oplossing voor willen of anders advies hoe ik mijn abonnement eerder kan stopzetten, dit is niet te doen, voor heen met T-mobile en 4G nooit problemen gehad.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Verminderde dekking kan natuurlijk niet overal zijn. Dan zouden alle 6 miljoen Odido klanten daar last van moeten hebben.

Wat voor toestel heb je, en wat gebeurt er als je bij instellingen/ mobiele netwerken kiest voor 4G/3G/2G only?

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Nicole2211 

En als je eens ergens anders bent, gaat het dan beter? Misschien is er dan een probleem met de 5G dekking bij jou in de buurt, dan kan je hiervan een melding maken op de dekkingskaart.

Verminderde dekking kan natuurlijk niet overal zijn. Dan zouden alle 6 miljoen Odido klanten daar last van moeten hebben.

Wat voor toestel heb je, en wat gebeurt er als je bij instellingen/ mobiele netwerken kiest voor 4G/3G/2G only?

Hi Eric, ik heb dat nu aangepast om te kijken wat er gebeurt, ik heb wel echt overal verminderde dekking, als ik naar de Lidl ga bijv dan moet ik Thuis op de wifi eerst mijn Lidl app openen omdat ik dat in de winkel op 5G niet kan, alles blijft hangen, thuis op Youtube lukt niet blijft laden, marktplaats een webpagina openen allemaal hetzelfde

Hallo @Nicole2211 

En als je eens ergens anders bent, gaat het dan beter? Misschien is er dan een probleem met de 5G dekking bij jou in de buurt, dan kan je hiervan een melding maken op de dekkingskaart.

Hi Waqqas, het resultaat is overal hetzelfde, wel lijkt het binnen erger te zijn dan buiten, als ik op viste ben dan heb ik helemaal geen bereik dat is in verschillende steden, om een appje te ontvangen moet ik eerst meerdere malen mobiele gegevens aan en uitzetten en anders voor de deur gaan staan buiten en dit ook proberen.

Reputatie 7
Badge +15

@Nicole2211 

En werkt een andere simkaart wel goed in jouw telefoon? Een vervangende simkaart kan je misschien eens proberen als het met een andere simkaart wel goed gaat.

Een vervangende simkaart koop je in je Odido account.

Reageer