Skip to main content

Hallo,

Ik heb sinds een week geen mobiel internet (5G). Enige wat helpt is vliegtuigstand aan en uit en dan heb ik voor paar seconden verbinding en daarna valt het weer weg.

Ik was van de weekend in Brabant ook daar geen verbinding, Tilburg zelfde probleem, Den Haag zelfde probleem en thuis in Rotterdam uiteraard ook. Kortom,  het heeft niet met dekkingsgebied te maken. 

Ik heb inmiddels heel vaak mijn mobiel opnieuw opgestart, netwerk verbinding gereset, sim in andere mobiel geprobeerd maar niets helpt.

Ik weet even nu niet wat ik nog meer kan doen.

 

Wie kan me helpen/heeft zelfde problemen?

Hoi A_jai, niet fijn dat je geen mobiel internet hebt, laten we dat snel oplossen! Wat krijg je precies in beeld te zien qua netwerk of streepjes? Vul direct ook je profiel aan met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik direct met je mee en zet waar nodig een case door naar de technische dienst. Laat je het me weten als je je profiel hebt ingevuld? Ik hoor het graag van je! 


Hoi, ik heb inmiddels contact gehad met klantenservice en een nieuwe simkaart opgehaald. Helaas is dat nog steeds niet de oplossing. Ik heb nog steeds geen bereik/internet en dat is super irritant!

Ik heb besloten om over te stappen naar een andere provider want het is een terugkerend probleem al sinds T-Mobile maar erger geworden met Odido.

 

Gr.


Goedemiddag A_jai, niet fijn om te lezen dat je bereik daarmee nog niet verbeterd was. Ik hoop dat je met je nieuwe provider overal een goede verbinding hebt en mocht ik (in de toekomst) toch nog iets voor je kunnen doen, laat het me dan weten. Ik ben er voor je. Ik wens je nog een hele fijne dag!


Reageer