Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen wegens alles storingen

• December 4, 2025
  • 28 reacties
  • 298 Bekeken

Toon eerste reactie

28 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 8, 2025

Hallo ​@BBJMK ,

Wat betreft Lebara heb je gelijk.

Dan zal je dit via een officiele brief moeten aangeven, waarin je Odido aansprakelijk stelt voor het niet leveren van stabiele diensten en hierdoor je contract kosteloos wil opzeggen, voor zover dit juridisch mogelijk is. Dit kan je nazien in de algemene voorwaarden waar je mee akkoord bent gegaan.

Ik denk inderdaad dat ik dit ga doen , ik wacht nog even af of Odido nog contact wilt opnemen met mij ,anders is dit de volgende stap. In ieder geval bedankt voor de genomen moeite voor het reageren op mijn vraag !

soepkip67
Super User
Forum|alt.badge.img+11
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • December 8, 2025

Hallo ​@BBJMK ,

Geen dank, graag gedaan, ik stuur je graag in de juiste richting. Dit gaat anders eindeloos door zonder een daadwerkelijke oplossing.

Ga die brief maar schrijven en opsturen. Ze zullen geen contact opnemen met jou. Indien je contact wil, zal je zelf moeten bellen. en zoals ik al vermelde in mijn laatste reactie: 

“Je kan blijven posten, er zal geen reactie komen van een moderator, kortweg omdat hij of zij er niets mee kan. Dit moet echt via de officiële weg.”

• Auteur
  • is een Top Poster
  • December 10, 2025

Zojuist onderstaande mail gekregen naar aanleiding van mijn review op Trustpilot :

Zojuist hebben we elkaar telefonisch gesproken, daarom stuur ik u graag ter bevestiging deze e-mail. Beide nummers, ********** en **********, worden per morgen vrijgegeven, zodat u zonder zorgen kunt overstappen.

Graag benadruk ik nogmaals dat uw diensten niet zijn opgezegd. Ik heb de nummers uitsluitend ontbonden van de contractuele verplichtingen, zodat u geen opzegboete ontvangt.

Bedankt voor uw tijd en geduld! Ik wens u een fijne dag!

Met vriendelijke groet,

Brenda van Odido.

Bedankt allemaal voor de genomen moeite , en ook de klantenservice van Odido verdient hier een +.