Goedemorgen alle belanghebbende en mede odido gebruikers die problemen ervaren wegens de storingen ,
Ik ben al langer dan 10 jaar klant bij Odido (voorheen T-Mobile). Ik heb al jaren mijn telefoonabonnement , en internet+thuis , en ik heb eigenlijk weinig problem gehad in al die jaren. Maar sinds de laatste 2 jaren zijn de storingen veel te vaak op mobiel en thuis . Dit leidt tot grote ontevredenheid ! Af en toe kan een keer , maar dit loopt de spuigaten uit
Ik heb na de laatste 2 unlimited abonnementen van mij en mijn vrouw , met 2 toestellen , na de looptijd van 2 jaar , dit laten omzetten naar 2 sim only Hello abonnementen. Maar na weer de zoveelste storing van gisteren ben ik het zat. Ik wil opzeggen en naar een andere provider. Nu wordt mij dit eigenlijk een beetje onmogelijk gemaakt. Ik moet een opzegboete betalen , van de resterende maanden ( tot medio 2027 ). Of ik moet het volgende doen om een case te krijgen om het kosteloos te laten beeindigen.
Ik moet dus 3 keer storing in 1 week hebben , dit kunnen bewijzen en doorgeven aan de technische dienst. Dit moet binnen 1 week zijn , want Odido kan niet verder terugkijken is mij verteld . Terwijl ik al van het laatste half jaar 3 mails heb ontvangen met excuses voor diverse storingen , maar dit kan ik niet gebruiken als bewijs. Ik moet het als volgt doen anders kan ik niet geholpen worden :
Datum + tijdstip + locatie gebeurtenissen binnen 1 week, terwijl 3 x in 1 week haast niet voorkomt volgens mij ? Maar goed , dit is nu gisteren gebeurd , nu ook lichte vertraging dus dan zou ik op 2 keer storing komen.
Maar dan komt het mooiste :
Ik moet een simkaart van een ander in mijn telefoon doen (bijvoorbeeld collega) , om zeker te weten dat de storing niet gewoon aan mijn telefoon ligt. Ik vind dit echt te bizar voor woorden dat jullie dit uberhaupt durven te vragen. Hoe kunnen jullie eisen of er vanuit gaat dat een collega dit heeft , dit met zijn/haar sim wilt laten doen , en dat iedereen hier tijd voor heeft op werk. Dit terwijl overal op het nieuws , en op eigen sites de storingen en andere sites de storingen worden aangegeven ?
De klantenservice en de kwaliteit van T-Mobile internet / bellen , mobiel en thuis waren echt jaren top. Met problemen of vragen die ik had ,werd altijd goede service geleverd . Maar sinds het Odido geworden is , is het echt stukken minder geworden.
Ik heb hier echt behoorlijk het gevoel , dat het me eigenlijk onmogelijk wordt gemaakt om het bewijs te overleggen , simpelweg omdat Odido zijn klanten niet wil kwijtraken. Maar op deze manier , gaat het veel meer klanten kosten , die zeker nooit meer terug willen komen. Ik hoop echt dat hier naar gekeken wordt , en dat jullie je klant en andere klanten tegemoet komen.