Skip to main content
Doorschakelen heeft jarenlang goed gewerkt aantal keren per week en nu lukt dat niet meer , krijg als reactie "Oproepen doorschakelen Verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code" opnieuw telefoon opgestart en zelfs ook met een andere telefoon geprobeerd maar dat werkt ook niet.

Graag een oplossing.

Hi @Jeske141080 

Hier help ik je graag mee verder! Ik heb zojuist een aanpassing gedaan in ons systeem, zou je jouw toestel eens opnieuw op willen starten en het volgende proberen:


Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets. 
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)

Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.

Ik ben benieuwd of het nu wel werkt, laat je het even weten? :smile:


Hi Evy,

Helaas na het opnieuw opstarten en de codes uitgeprobeerd te hebben is het me niet gelukt en krijg ik nog steeds dezelfde foutcode. 

Hopelijk is er een andere oplossing

Groetjes

Jessica


Hi @Jeske141080 

Ik heb een wijziging doorgevoerd als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten werken met de codes. Laat je even weten of dat zo is? Ik wens je alvast een mooi weekend toe!


Super bedankt!

Dit lijkt te werken

Ook een fijn weekend

 

Groetjes

Jessica


Het is weer zo ver, ik kan weer niet doorschakelen :slight_frown:. Zelfde foutmeldingen als voorheen. Iedere keer schieten de wijzigingen die jullie instellen en waarbij de doorschakelingen wel goed werken, na verloop van tijd weer in de fout. Ik zit meer dan 15 jaar bij T-Mobile, maar als dit zo door gaat, moet ik er maar eens goed over nadenken of ik straks nog bijteken :thinking:.


Hi @hacroo 

Ik zie dat de wijziging die ik doorvoer steeds wordt verwijderd als je opnieuw probeert door te schakelen. Ik heb nu de wijziging opnieuw doorgevoerd dus je kan het nogmaals proberen. Als het is gelukt en je daarna weer een nieuwe doorschakeling doorvoert kun je dan laten weten welke stappen je precies onderneemt dan kan ik dit doorzetten naar onze specialisten. Graag ook exacte datum en tijdstip erbij vermelden als dat mogelijk is. 


Ik weet niet of ik het hier mee eens ben.

Ik schakel door met de MMI code **21*nummer# en hef de doorschakeling op met ##21#.

Dit heb ik net een paar keer achter mekaar gedaan: geen problemen. (Ook de telefoon meermaals herstart). De wijziging wordt dus niet verwijderd als ik opnieuw probeer door te schakelen, of de doorschakeling annuleer, 100% zeker niet! 

De praktijk wil echter dat ik vaak bijvoorbeeld 2 weken lang ben doorgeschakeld. Als ik daarna de doorschakeling weer annuleer, maak ik kans op de beruchte foutmelding.

Dan is er dus in die bijvoorbeeld 2 weken iets bij T-Mobile gebeurd, waardoor de wijziging ongedaan is gemaakt. Ik blijf gewoon doorgeschakeld en ik kom er pas achter dat het weer fout zit, wanneer ik de doorschakeling probeer te annuleren.

- Alsof het systeem bij T-Mobile in de tussentijd gerest is….


gereset*

 


Hi @hacroo 

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit verder onderzoeken. Ergens in ons systeem gaat het mis en dat moet onderzocht worden. Excuses voor het ongemak! Als ik in de tussentijd wat hoor dan zal ik het je laten weten. 


@Evy 

Wij (CNC grondstoffen bv, Milsbeek/Moerdijk) zijn sinds vorige week overgestapt naar tmobile en ondervinden ook het probleem dat we niet kunnen door schakelen. 

vooral in de weekeinden is dit zeer vervelend ivm storingsdiensten. 

Wij krijgen ook de mmi melding

Zou je voor ons ook eens willen kijken, om eerder genoemde wijzigen door te voeren. 

Alvast bedankt.

Ik heb ook een prive bericht gestuurd met het telefoon nr erin.

Groeten jeffrey


Hi @Sjefkuhk 

Ik heb je een privébericht gestuurd! :smile:


Hoi, 

Alweer lukt het niet om door te schakelen.

Erg storend zo'n storing

Ik hoor het graag als het weer wel werkt

Groetjes

Jessica


Hi @Jeske141080 

Er is inderdaad een probleem en dat is nu in onderzoek. Ik heb nu wel een tussentijdse oplossing voor je. Ik heb een wijziging doorgevoerd als je je toestel opnieuw start dan zou het wel moeten werken met de codes. Laat je even weten of het lukt?


Ja het is weer gelukt

 Bedankt


Hi @hacroo 

Ik heb dit doorgezet naar onze specialisten zodat ze dit verder onderzoeken. Ergens in ons systeem gaat het mis en dat moet onderzocht worden. Excuses voor het ongemak! Als ik in de tussentijd wat hoor dan zal ik het je laten weten. 

En ja hoor, daar ben ik weer!

Het is een week goed gegaan. Verschillende malen doorgeschakeld en doorschakeling opgeheven met MMI code.

Maar nu is het weer zo ver: verbindingsprobleem of ongeldige MMI-code.

Voor de rest kan ik zeggen: zie bovenstaande meldingen. :disappointed:


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig. Ik heb zojuist doorgekregen dat ik nu terwijl het onderzoek loopt geen wijziging mag doorvoeren dus we zullen moeten wachten tot het is opgelost. Excuses voor het ongemak! Zodra ik een update heb, zal ik het delen!


Hi @hacroo 

Het onderzoek loopt nog en onze specialisten zijn er druk mee bezig…..

RE: Helaas merk ik er nog helemaal niks van. Kan nog steeds niet doorschakelen met MMI codes. Ik moet me maar behelpen met doorschakelen via My T-Mobile, waarbij ik aan de telefoon niet kan zien of hij nou staat doorgeschakeld of niet :disappointed_relieved: .

Ik wacht maar geduldig af dan.

 

 


Hi @hacroo 

Dit is een groot onderzoek voor meerdere klanten die dit ervaren dus het duurt inderdaad nog wel even voor het is opgelost. Ik heb dit moment nog geen update, maar zodra ik die heb zal ik het delen. 


Goedendag, kunnen jullie ook voor mij  het doorschakelen fixen. Wil doorschakelen bij geen gehoor maar op de site kan alleen Altijd doorschakelen en de betreffende mmi werkt niet.


@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

@rheuver Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd als je opnieuw probeert door te schakelen dan zou het moeten werken.


We gaan het zien.

Ben nu weer doorgeschakeld via de MMI-Code.

Hopelijk blijft de situatie nu stabiel :wink: .


@hacroo We lijken de oplossing te hebben gevonden. Ik heb opnieuw een wijziging doorgevoerd dus als je nu doorschakeling zou activeren dan zou het moeten werken en blijven werken. 

@rheuver Ik heb voor jou ook een wijziging doorgevoerd als je opnieuw probeert door te schakelen dan zou het moeten werken.

cool, het is gelukt, thx 


Sinds kort heb ik ook hetzelfde probleem met dezelfde melding.

Ik zou het doorschakelen graag weer kunnen gebruiken!


Hi @Nicso 

Ik heb een wijziging doorgevoerd. Zou je je toestel opnieuw kunnen starten en controleren of het nu wel werkt? Ik hoor het graag van je!


De vraag die ik stelde heeft betrekking op een ander T Mobile nummer dat ik in gebruik heb. 


Reageer