Graag een oplossing.
Hi J0grO,
Goed dat je het aanegeeft. Zou je het volgende eens kunnen proberen?
Doorschakeling activeren
Toets een code in met het telefoonnummer waarnaar de gesprekken moeten worden doorgeschakeld, en daarna de 'bel'-toets.
• Bij geen gehoor: **61*telefoonnummer# (uitzetten: ##61#)
• Bij geen bereik: **62*telefoonnummer# (uitzetten: ##62#)
• Bij in gesprek: **67*telefoonnummer# (uitzetten: ##67#)
• Altijd, bij elk inkomend gesprek: **21*telefoonnummer# (uitzetten: ##21#)
Voorbeeld: Als je alle inkomende gesprekken wilt doorschakelen naar telefoonnummer 06 1234 5678, toets je in: **21*0612345678# en dan de beltoets.
Laat je even weten of het zo lukt?
*** Moderator edit: Meer informatie over dit onderwerp vind je in de Wiki ***
Bijvoorbeeld in dit artikel:
Zoals gezegd is het al jaren goed gegaan maar sinds gisteren werkt geen enkel type doorschakeling meer.
bij uitzetten ##21# ##61# ##62# ##67# en ook ##002# dezelfde foutmelding.
Hoop dat het snel is opgelost, is erg lastig.
Dankje voor jullie meldingen. Ik heb voor jullie allebei meteen een case aangemaakt en deze doorgezet naar onze IT-specialisten. Zij kunnen dit snel op gaan pakken zodat jullie zo spoedig mogelijk weer doorschakelingen kunnen activeren. Mocht je in de komende dagen gebeld worden door een anoniem nummer, dan kan het één van mijn IT-collega's zijn!
Bedankt voor het melden! Ik heb voor jou ook een case aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder oppakken.
Mvg
Ik heb hier nog geen update over, maar ik heb wel direct een case voor je aangemaakt. Onze technische specialisten gaan dit verder onderzoeken. Je kan binnen 7 tot 14 werkdagen een terugkoppeling verwachten. Als je in de tussentijd nog andere vragen hebt, laat het ons weten!
Ik zie inderdaad dat de specialisten wat dingen geprobeerd hebben, maar dat het nog niet gelukt is om het op te lossen. Blijkbaar zit het probleem toch wat lastiger in elkaar dan normaal. De case staat wel nog open en is verder doorgezet, dus er wordt nog aan gewerkt!
We gaan sowieso een oplossing voor je vinden!
Alle doorschakelingen verwijderen kun je doen door ##002# in te toetsen. Naar ik begrijp, lukt dit jou echter niet. Krijg je een bepaalde foutmelding als je dit probeert, wat gebeurt er precies? Laat het mij maar weten, want dan kan ik het voor je gaan doorzetten!
Eerst via de groene knop geprobeerd, vervolgens 17 minuten in de wacht gestaan bij jullie klantenservice om te horen dat het via *21* moet.
Na dit geprobeerd te hebben krijg ik een MMI foutmelding.
En viel nu niet de behoefte weer 17 minuten in de wacht te staan.
Edit *21*/**21*/*21** zijn allen geprobeerd.
Bedankt voor het doorgeven! Ik heb een instelling aangepast. Kunnen jullie het nogmaals proberen en mij laten weten of het nu wel lukt?
Ik heb inmiddels een nieuwe simkaart aangevraagd en deze geactiveerd, maar nog steeds dezelfde foutmelding. Geldt ook voor de voicemail.
Het ligt niet aan het toestel, niet aan de simkaart, het probleem zit bij T-Mobile.
De smartphone geeft verbindingsproblemen als het om doorschakelen gaat.
Ten overvloede nogmaals: via de site lukt het wel.
Over een maand moet ik mijn contract verlengen.
Kan een punt van twijfel worden.
Wij willen dit ook zo snel mogelijk voor je oplossen. Ik heb nu nogmaals een wijziging doorgevoerd. Zou je het opnieuw kunnen proberen? Mocht het dan nog niet lukken dan gaat onze technische afdeling er achteraan!
Het probleem is opgelost,
ik kan weer doorschakelen.
Ik hoop dat het nu goed blijft.
Bedankt.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.