Momenteel kun je problemen ervaren met bellen/gebeld worden en mobiel internet in Midden Nederland. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak én de oplossing. Sorry voor het ongemak!
Goedemorgen @Wanda1973 van harte welkom op onze Community! Ik snap heel goed dat je bereikbaar wilt zijn en ook wilt kunnen bellen, ik kijk graag met je mee naar een oplossing! Op dit moment is er geen issue bekend over ons mobiele netwerk.
Had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben! Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om wat dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel [apparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'. Houd er rekening mee dat verbonden apparaten, opnieuw verbonden dienen te worden.
Laat je weten of dit heeft geholpen? Zo niet, dan wil ik graag met je meekijken of alles vanuit onze kant goed staat ingesteld bij je abonnement. Kun je je volledige naam, telefoonnummer, postcode + huisnummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het bij ons bekende bankrekeningnummer vermelden in je profiel? Dan kan ik daarna gelijk met je meekijken!
Hi @Wanda1973 wat gek! Het zou eventueel aan je simkaart kunnen liggen. Je kunt dit testen door een kruistest uit te te voeren. Stop hiervoor je simkaart in een ander toestel om te kijken of het probleem zich dan nog steeds voordoet. Op deze manier kun je achterhalen of het aan je simkaart of aan je toestel ligt.
Graag wil ik met je meekijken bij je abonnement. Echter, zie ik alleen dat de geboortedatum in je profiel ontbreekt. Zou je die voor mij kunnen invullen? Dan kan ik met je meekijken!
Heb mijn geboorte datum aangepast in mijn profiel.
Mijn zoon en ik hebben er allebei last van. Soms kunnen we bellen en dan weer niet en soms gaat hij niet eens over, maar krijg je wel een voicemail bericht dat je een oproep hebt gemist
Goedemorgen @Wanda1973, ik hoop dat je een fijn weekend hebt gehad! Ik snap heel goed dat jullie ongestoord willen bellen. Ik heb gelijk gekeken op onze Dekkingskaart en ik zie geen bijzonderheden. Wel zie ik dat er recent werkzaamheden zijn geweest met de mast bij jou in de buurt, maar dat het inmiddels al is opgelost. Kun je aangeven wat er uit de kruistest is gebleken? Vind het probleem ook plaats als je je simkaart in een ander toestel plaatst?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.