Skip to main content

13:15 We ontvangen meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. Op dit moment zijn we op zoek naar de oorzaak en de oplossing. In dit topic houden we je op de hoogte.

 

13:45 Op dit moment is onze klantenservice minder bereikbaar. We doen er alles aan om dit zo snel mogelijk op te lossen. Excuses voor het ongemak!

 

14:00 De oorzaak is bekend. We zijn hard aan het werk om het zo snel mogelijk op te lossen. Sorry voor het ongemak. Updates blijven we hier delen.   

 

15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.

 

19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.

 

22-2-2022 Vannacht zijn er aanpassingen in het netwerk uitgevoerd. Hierdoor zijn de problemen met mobiele data, voor de kleine groep klanten die nog hinder ondervonden, nu ook opgelost.

Ervaar je nog problemen, laat het ons dan weten in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Ook hier dezelfde problemen. Echter met Mobiel internet (4G/5G) als ook met vast internet via glasvezel (hier loopt al een service call). Weet niet of deze 2 problemen met elkaar van doen hebben. 


Het lijkt opgelost.


Hier ook alles plat: 4G voor Thuis Extra snel (nu even niet) en mobiele telefoons. Mijn baas is niet blij want van thuiswerken komt weinig terecht..

(Medemblik Noord-Holland)


Fortunately back to the remote desktop of work...but the rest is still crappy. Hopefully the rest can be solved too!

 

Greetz

Suzette


Apeldoorn ook geen 4g


In Enschede, data internet is very limited, WiFi (ethernet is fully down).


Hier ook geen mobiel internet, ben sinds vandaag klant dus begint lekker 🙄      Omgeving rotterdam

 


Unfortunately not working, again…
 


Het leek even herstelt te zijn maar nu valt internet telkens weg..


In de omgeving Enschede zijn nog steeds problemen. Succes met het oplossen.


@Sander in Sliedrecht, langzame 4G verbinding sinds 12:00 uur.

Postcode

3363WB


15:20 Voor het overgrote deel van onze klanten is het probleem opgelost en werkt het mobiele internet weer. Een klein deel kan nog hinder ondervinden.


Regio Oosterhout geen WiFi 


Hier back on line, mobiel en 4GvThuis (Medemblik)


Amersfoort: geen internet/telefonie over glasvezel (WAN connectie werkt niet).

4G data werkt zeer wisselvallig.


Mooie woordkeuze, dit "kleine deel" (waaronder Flevoland schijnbaar) word natuurlijk vandaag geen donder aan gedaan.. "hinder" noemen jullie dit "hinder"? De afgelopen maanden dat mijn verbinding steeds meer kuren heeft en vaker per week opeens langzamer word dat noem ik hinder, dit is gewoon het volledig niet kunnen aanbieden van waarvoor betaald word en de timing is in mijn geval ook echt IDEAAL om dat zo maar te zeggen echt tof!!!


Amersfoort: geen internet/telefonie over glasvezel (WAN connectie werkt niet).

4G data werkt zeer wisselvallig.

Hoi @aab66,

De vaste diensten is een apart issue in Amersfoort. Hier kun je updates voor terugvinden in dit topic:

 

Het topic waar we nu schrijven gaat over een issue met data/internetverkeer via het mobiele netwerk. 


Geen idee sinds wanneer maar in de ochtend werkte 4G helemaal niet. Nu nog eens gekeken en het werkt weer naar behoren 💪


Mooi protocol dit


19:00 We ontvangen signalen dat de problemen voor steeds meer klanten zijn opgelost. Weet dat we onverminderd door blijven werken om het ook voor het heel kleine deel aan klanten dat nog hinder ervaart, op te lossen.


Graag een regeling voor vergoeding a.u.b.


Graag een regeling voor vergoeding a.u.b.

Daar is deze storing mogelijk te kort voor geweest, pas bij een storing van 12 uur of langer kan aanspraak worden gemaakt op wettelijke compensatie zoals ook te lezen valt in de Algemene Voorwaarden behorende bij je abonnement.


Bij een storing van een middagje hoort inderdaad geen financiële compensatie.  Komt gelukkig zelden voor.


Graag een regeling voor vergoeding a.u.b.

Vergoeding storing
Heeft u een abonnement op internet, telefoon en/of televisie? Dan krijgt u 1/30e deel van uw abonnementsgeld terug voor elke dag dat de storing duurt. Voor een storing korter dan 12 uur krijgt u geen vergoeding.


Wij hebben al netwerkstoring vanaf vrijdag avond.

Het is geen netwerk of duitsnetwerk.

Op de storingskaart geeft hij geen storing aan.maar is er wel degelijk.

Ik mag toch hopen dat dit snel is opgelost.

Inmiddels al 3 dagen verder