Omgeving Den Haag/Ypenburg/Nootdorp nu al meerdere dagen zeer trage mobiele internetverbinding op 4G en 5G
Hallo @Stevietap, had je toevallig al een kijkje genomen op onze dekkingskaart: https://www.odido.nl/netwerk/dekking om te controleren of er storingen en/of werkzaamheden bij jou in de buurt zijn, waardoor je dit ervaart? Mocht er iets te zien zijn, krijg je ook gelijk te zien wanneer we streven het opgelost te hebben!
Als er niks te zien is, kan er iets anders aan de hand zijn. Had je al wel eens een keer je toestel opnieuw opgestart? Vaak wil dit nog wel eens helpen, omdat je telefoon dan opnieuw verbinding maakt met de mast bij jou in de buurt.
Om een aantal zaken uit te sluiten, zou ik je willen vragen om een aantal dingen te checken in je telefoon. Zou je voor me kunnen controleren of de software van je toestel up-to-date is? Daarnaast kun je ook de instellingen van je netwerk van je telefoon resetten. Bij een Android toestel doe je dit op de volgende manier: Instellingen > Algemeen beheer. Kies vervolgens voor Resetten en daarna voor Netwerkinstellingen resetten. Indien je een iPhone hebt dan doe je dit zo: 'Instellingen' > 'Algemeen' > 'Zet over of stel lapparaat] opnieuw in' > 'Stel opnieuw in' > 'Herstel netwerkinstellingen'.
Hopelijk zorgt dat voor wat verbetering!
Er is een probleem in Terborg, meneer, ze hebben onderhoud gepleegd, maar ik krijg alleen 300 en 400 hiz, ik heb geen 700 mgbt snelheid.
Bijgewerkte iphon-modem met nieuwe inkomende software Geen probleem dankzij netwerkverbinding reset werd gedaan
Hi @YUCEL61, fijn dat het weer werkt! Als we vanuit deze kant iets voor je kunnen betekenen, laat het dan gerust weten. Voor nu alvast een heel fijn weekend gewenst!