Skip to main content

Op dit moment ontvangen we meldingen dat een aantal van onze klanten problemen ervaart met mobiel internet. We zijn op zoek naar de oorzaak en de oplossing. Sorry voor het ongemak! 

 


Update 17:13: We zien dat een groot deel inmiddels weer probleemloos kan internetten. Voor de klanten die nog problemen ervaren zijn we nog opzoek naar de oplossing. 

Update 18:45: De problemen zijn opgelost. Mocht je nog problemen ervaren zet dan je toestel even uit- en aan. 

Het probleem is niet alleen in regio Gelderland want ik bevindt mij rondom regio Amsterdam, en daar heb ik ook geen mobiele internet...


In Utrecht ook geen netwerk. Kan niet bellen en niet internetten.


Hier in gouda geen probleem.


In Utrecht ook geen netwerk. Kan niet bellen en niet internetten.

Bij mij in Utrecht werkt alles wel. 


Ik ervaar (20.03) nog steeds ontzettend traag tot geen internet. Ik lees dat de problemen opgelost zijn maar dat geld bij mij in Pannigen Limburg Noord(regio Venlo) nog niet. Wat doen jullie hieraan?


Ik ervaar (20.03) nog steeds ontzettend traag tot geen internet. Ik lees dat de problemen opgelost zijn maar dat geld bij mij in Pannigen Limburg Noord(regio Venlo) nog niet. Wat doen jullie hieraan?

Heb je je mobieltje opnieuw opgestart? Mijn partner had ook dezelfde problemen moest zijn complete mobiel opnieuw opstarten voordat het verbeterde.


In dezelfde regio als Neessen (zie bovenstaande). Al enkele dagen last van dit euver. Na de melding dat het probleem is opgelost, alles opnieuw opgestart maar ellende blijft hetzelfde.

Downloadsnelheid van 0,5mbit/s, uploadsnelheid van 3,89mbit/s. Op mijn wifi (via 4G voor Thuis) krijg ik de website niet eens geopend om de snelheid te kunnen testen. 

 


Pre

In dezelfde regio als Neessen (zie bovenstaande). Al enkele dagen last van dit euver. Na de melding dat het probleem is opgelost, alles opnieuw opgestart maar ellende blijft hetzelfde.

Downloadsnelheid van 0,5mbit/s, uploadsnelheid van 3,89mbit/s. Op mijn wifi (via 4G voor Thuis) krijg ik de website niet eens geopend om de snelheid te kunnen testen. 

 

Precies ja! Mobiel al enkele keren opnieuw opgestart. Ik heb thuis internet van KPN en dat werkt prima. Echter zodra ik buiten wifi ben duurt het laden van apps (instagram, fb, voetbalzone) etc ontzettend lang vooral filmpjes. Dit duurt nu al se hele dag voort terwijl Odido communiceert dat het opgelost is. Nou niet dus. Vervelend!


Reageer